OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad person nyfiken på nästa generations cloud-lösningar? Bli en del av vårt snabbväxande scale-up bolag med internationella ambitioner!
Om rollen som Supporttekniker
Med en kontinuerlig tillväxt och en ständigt växande kundbas, söker vi nu dig som vill skriva nästa kapitel på vår framgångssaga. Här blir du en del av vårt Customer Success team som varje dag samarbetar för att leverera hållbara och effektiva moln-och integrationslösningar inom access för våra kunder. Som vår tekniska och operativa resurs får du ta dig an problem och projekt i varierande storlek och ansvara för felsökning, problemlösning och kundkontakt i 2 line support - allt för att se till att våra kunder kommer i gång och kan jobba smidigt i våra system. Hos oss väntar möjligheten att bidra på vår spännande och utvecklande raketresa när vi fortsätter växa inom PropTech-branschen.
Våra önskemål till dig:
- Gymnasial eller eftergymnasial utbildning (eller motsvarande
arbetslivserfarenhet) inom digitala plattformar och teknik
- Ett intresse för tekniska lösningar och vana att snabbt förstå och analysera komplexa frågor och problem
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Tidigare erfarenhet från kundtjänst eller digital leveransorganisation är
meriterande
Dessutom tror vi att du har kunskaper inom ett eller flera av följande områden:
- Ärendehanteringsystem
- Applikationssupport te.x. som superuser eller administratör
- Microsoft SQL
- Nätverk
- Windows server
- Integrationer
- Passersystem (ex. RCO, Aptus m.f.l.)
Varför Amido?
Med en växande kundstock och en pågående expansion söker vi nu dig som vill ta del av vår familjära kultur med stor transparens och mycket skratt. Präglade av en stark entreprenörsanda, erbjuder vi dig en miljö där vi tillsammans skapar banbrytande passersystemlösningar för fastighetsbranschen. Bland våra kunder finns en majoritet av Sveriges största fastighetsägare. Balder, Heimstaden, Stena Fastigheter och Vasakronan är några av många fler som vi har förmånen att samarbeta med dagligen. Hos oss väntar inspirerande konferensresor både i Sverige och utomlands, härliga middagar, lunchpromenader och träningspass. Skicka in din ansökan med detsamma - vi ser fram emot att träffa dig!
START: Enligt överenskommelse
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Talent Manager Mikaela Ehk, mikaela.ehk@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-07-14
Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här (https://oddwork.se/sv/om-oss/) eller hitta fler karriärmöjligheter här. (https://oddwork.se/sv/jobba-hos-oss/)
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Ravan
0735005927
Ellinor Hellberg
0732047841
Philip Bendroth
0730361223