OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu leter vi efter Apsis nästa supportstjärna! Gillar du människomötet och har en grym kommunikativ förmåga? Då är det dig vi söker!
Om arbetet
Du kommer att svara på frågor, ge rådgivning och förmedla väsentlig information till Apsis kunder i hur de använder Apsis olika produkter.
Du kommer att arbeta med en bred kundbas och målet är att ge så bra service och support du bara kan! Majoriteten av frågorna som inkommer är tekniska och din uppgift är att vägleda kunden till rätt lösning.
Om dig
Är du en kvick problemlösare som gillar en internationell miljö och dessutom har lätt för att kommunicera i tal och skrift, då är du en perfekt match för den här tjänsten! Vidare tycker du att det är kul att lära dig om nya programvaror och marknadsföringsverktyg.
Har du tidigare arbetat i en webbaserad produkt är det meriterande. Du är en teamplayer ända ut i fingerspetsarna, gillar att samrabeta och sätter laget före jaget! Samtidigt som du även tar eget ansvar för ditt arebte och dina ärenden. Tidigare erfarenhet av service desk eller teknisk support av något slag är önskvärt.
Stämmer detta in på dig?
Tveka då inte att söka eller kontakta mig direkt för mer information!