OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad person med erfarenhet av att ge teknisk support till kunder? Vill du dessutom arbeta på ett bolag som hjälper sina kunder att hitta rätt kandidater till arbetet? Tveka inte att skicka in din ansökan för att bli en del av Assessiofamiljen!
Varför Assessio?
Våra anställda har konkurrenskraftiga löner och vi erbjuder ett generöst friskvårdsbidrag på 5000 SEK/år, 6 veckors semester samt har en bonusmodell för alla anställda. I denna roll kommer du ha möjlighet att arbeta på distans tre av fem dagar i veckan. Assessio har kollektivavtal med Almega och tjänstemannaförbunden Unionen och Akademikerförbunden, vilket bla innebär förmånligt pensionsavtal (ITP för tjänstemän). Dessutom är vi faktiskt riktigt bra på att ha roligt tillsammans med gemensam träning, AWs, sommar/julfester och Kick-offer.
Om tjänsten
Assessios vision lyder "ZERO TALENT WASTE", och det är precis det vi är ute efter. Vi söker efter dig med ett mål att ge den bästa servicen och driv för att ta dig an rollen som supporttekniker.
Supportteamet består av 2 personer och går under Customer Success vilket innebär ett nära samarbete med Custmer Success Managers. Teamet består av drivna och sociala medarbetare med hög arbetsmotivation som också har roligt tillsammans.
Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna består av att ta hand om inkommande ärenden via mail och telefon. Du kommer även vara ansvarig för en del teknisk felsökning. Du kommer främst att ha kontakt med företagets kunder men en hel del interna kontakter förekommer också.
Vi söker dig som
Är flytande i det svenska och engelska språket i tal och skrift
Meriterande:
Tidigare erfarenheter av att arbeta på ett plattformsföretag
Tidigare erfarenheter av att arbeta med tekniska frågor
Erfarenhet av att arbeta i Zendesk
Som person är du:
Självgående
Kommunikativ
Strukturerad
Serviceinriktad
Om Assessio
Assessio är ett svenskgrundat HR-Tech bolag som just nu är på en tillväxtresa. Assessio's vision lyder "ZERO TALENT WASTE" och vi har för närvarande kontor i Sverige, Norge, Danmark, Nederländerna och Rumänien. Assessio är genom sin långa historia det mest betrodda varumärket inom talent assessments. Häng med på vår resa att bli Norra Europas Största Assessmentbolag!
Rekryteringsprocessen
Vi arbetar med ett kompetensbaserat urval. Om du uppfyller kriterierna ovan så blir första steget i processen att genomföra två tester; ett problemlösningstest (Matrigma) och ett personlighetstest (MAP). Därefter gör vi ett första urval för att gå vidare till intervju, samt att träffa teamet.
Urval sker löpande och vi hoppas ha någon på plats i början av hösten.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse men gärna så fort som möjligt
Omfattning: Heltid med 6 månaders provanställning
Placering: Banérgatan 16, Stockholm
Ansvarig för rekryteringen är Head of Customer Success. För frågor om tjänsten, kontakta emelie.willman@assessio.se.