OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Axema har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Axema en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.
Om företaget:
Axema utvecklar och tillverkar passersystem, porttelefoner, kodlås samt informations- och bokningssystem. Axema har varit verksamt sedan 1992 och är teknikledande i sin bransch med ett produktutbud som är unik inom sitt område. Produkterna säljs i huvudsak på den svenska marknaden men har även internationella kunder. Huvudkontoret är placerat i Årsta och företaget består av ett trettiotal anställda.
Arbetsuppgifter:
I rollen som supporttekniker arbetar du i Axemas support som ansvarar för den totala ärendemängden gällande företagets produkter och system. Dina arbetsuppgifter innebär huvudsakligen att på distans ta emot, registrera och hantera inkommande ärenden primärt via telefon. Till viss del hanterar du även ärenden via mejl och kan även arbeta via fjärrstyrning. Slutligen hanterar du utbyten och returer av produkter.
Arbetstiderna är förlagda måndag till torsdag mellan 07.45-16.30 och på fredagar mellan 07:45 och 15:15, med 45 minuters lunchrast.
• Ta emot, registrera och hantera inkommande ärenden via telefon
• Hantera ärenden via mejl och fjärrstyrning
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom el- och/eller IT
Vi ser att du har en utav två följande bakgrunder:
- Minst 1 års erfarenhet som installatör inom el eller
- Minst 1 års erfarenhet som supporttekniker inom IT
• God teknisk förståelse och intresse inom nätverk, IT, mjuk- och hårdvara
• Meriterande med kunskaper inom Linux
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal i skrift
För denna tjänst är de personliga egenskaperna viktiga och vi ser framför allt att du trivs med att arbeta i ett mindre team, där ni stöttar varandra när det krävs. Vidare är du ödmjuk inför att arbeta med olika ärenden, högt som lågt. Du trivs därtill med att ha kommunikation över telefon och är trygg i att hantera stressade situationer. Slutligen har du en förmåga att ta för dig och är drivande i ditt arbetssätt. Du har ett tekniskt intresse och en vilja att lära dig mer och utveckla din kompetens.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, Årsta
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund