Supporttekniker till EVRY

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta i Servicedesken med att ta emot supportärenden från kunder via telefon eller mail.

Du ansvarar självständigt för att samla in tillräcklig med information från kund för att kunna göra en analys och därefter lösa ärendet alternativt ta hjälp av annan instans i eller utanför Servicedesken. Till din hjälp finns kollegor i ditt team, dokumenterade rutiner, instruktioner samt din egen uppbyggda kunskapsbank.

Du har fokus på och löser klientrelaterade ärenden kring Microsoft Office, mailhantering, konto, behörigheter, utskriftsproblem osv.


Om företaget

EVRY är Nordens näst största IT-tjänsteföretag. Genom 10 000 medarbetare levererar EVRY dagligen IT-tjänster från 50 städer i Norden till ungefär 14 000 kunder i såväl offentlig sektor som det privata näringslivet.

Din profil

Relevant Högskoleutbildning eller motsvarande.
Grundkunskap inom Microsoftplattformen och främst kopplat till klientsidan.
Kontakten med kunderna har du via telefon därför är telefonvana en stor fördel.
Goda språkkunskaper i svenska och engelska.

Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete i support sedan tidigare.

Som person är du social, serviceinriktad och har lätt för att prata med nya människor. Du har ett stort IT intresse och tar stort ansvar i ditt arbetet och har en hög noggrannhet i det du gör. Flexibilitet samt stort driv är andra viktiga egenskaper. Då du själv ansvarar för dina ärenden är det viktigt att du tycker om problemlösning och att du är lösningsorienterad.

Om oss

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor

Start: omgående
Omfattning: Heltid.
Arbetstider: Rullande schema , kl. 7-16 , 8-17 samt 14-22 (kvällspass ca 2 gånger i mån)
Lön: enlig ö.k.

Skicka in din ansökan redan idag då vi behandlar ansökningar löpande!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Lindgren

Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård

Linn Hansson

Ineta Broxe

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson

Caroline Stjerna

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden i Sverige AB Jönköping
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 24 juni 2015

Besöksadress

Borgmästargränd 1D, Jönköping
None

Postadress

Borgmästargränd 1D
Jönköping, 55320

Liknande jobb


IT-administratör

IT-administratör

15 november 2024

Digital Workspace specialist/Lead

15 november 2024

15 november 2024