OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Supporttekniker hos myndigheten i Stockholm ingår du i Service Desk teamet, du hanterar du alla typer av inkommande ärenden avseende IT via telefon eller ärendehanteringssystem och löser dessa.
Du behöver ha minst två års erfarenhet av att arbete inom IT Service Desk med kundkontakt, ha god kunskap om Active directory, Mobilsync, Exchange, Skype och inom IT- infrastruktur, nätverk. Svenskt medborgarskap är ett krav.
Meriterande om du har ITIL certifiering samt om du har arbetat som tekniker inom datakom eller infrastruktur.
Vidare tror vi att du har mycket hög nivå på kundhantering, samarbetsförmåga och kommunikation samt talar och skriver obehindrat på Svenska och Engelska. Du är självständig och professionell samt har en proaktiv och lösningsorienterad inställning till ditt arbete.
Arbetstiden är dagtid helgfria vardagar, heltid, tills vidare.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kommer tillsättas omgående
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.
Cv behöver vara på svenska
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Quest Consulting
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Kontaktpersoner på detta företaget
Quest Consulting