OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Drivs du av att hjälpa människor med deras IT-problem? Just nu söker vi för kunds räkning en supporttekniker till helpdesk på second line. I din roll kommer du ta emot ärenden via mail och telefon och hantera samtalen via ett ärendehanteringssystem. Du kommer få ett stort ansvar och det är viktigt att du alltid sätter kunden i fokus. Utöver detta kommer du även få stötta ledningen med att ta fram rapporter ur Excel och behöver därför kunna hantera Excel obehindrat. Vi ser gärna att du har en kreativ förmåga då problemlösning kommer vara din huvudsyssla.
Dina arbetsuppgifter
• Ta emot inkommande samtal och hantera tekniska ärenden.
• Svara på mail
• Hantera och uppdatera system
• Ta ut rapporter från Excel
Din profil
Krav:
• Gymnasial utbildning, helst inom IT eller teknik
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska
• God system- och datavana
• Avancerad kunskap inom MS
• Tidigare arbete inom first line är meriterande
Vem är du?
För att passa i denna roll tror vi att dessa egenskaper passar in på dig:
• Problemlösare
• Serviceinriktad
• Självgående
• Noggrann
Om företaget
Kunden sitter beläget i centrala Stockholm på Södermalm i ljusa och fina lokaler. Du kommer få jobba tillsammans med ett härligt och kompetent gäng. Dina arbetstider kommer vara måndag-fredag kl 08-17.
Urval sker löpande så sök redan idag!
Om oss
Recruitive är en oberoende tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Administration, Ekonomi, Kundtjänst och Försäljning.
Vi är medlemmar i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet.
Kontaktpersoner på detta företaget
Simon Egelius
Simon Egelius
Linnea Månsson
Christian Gerdén
Christian Gerdén
Mikael Jofalk
Mikael Jofalk
0703699869
Emelie Willman
Emelie Willman
Jacob Tormod