OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nya service desk-medarbetare till en av våra kunder i Borås. Här blir man del av ett stort och trevligt gäng som via telefon ger support på kassasystem för företagets användare runt om i landet. Man får upplärning på systemen, men behöver ha goda kunskaper inom IT samt erfarenhet av service och butiksarbete för att ha rätt förutsättningar i rollen.
Man kommer att ha sin anställning hos oss på Dfind IT, med placering hos vår kund i det dagliga.
Kvalifikationer
God grundläggande systemkunskap och förståelse för hur mjukvara och nätverk är uppbyggda så att du kan dra slutsatser och se samband.
Erfarenhet av att arbeta med kassasystem i butik.
Mycket god känsla för kundkommunikation.
Vi ser gärna att du har någon form av dokumenterad IT-erfarenhet eller utbildning såsom IT-gymnasiet.
Som person är du alert, professionell, har hög ansvarskänsla och ett brinnande intresse för kundbemötande!
Rollen kräver att du är flytande i svenska språket och har mycket goda kunskaper i engelska.
Tror du att du är den vi söker? Tveka inte utan skicka in ditt CV och ett kort personligt brev så snart som möjligt. Vid frågor är du välkommen att kontakta Viktoria Stark, tfn 0733-57 36 20. Intervjuer sker löpande.
Välkommen med din ansökan!
Uppdragsgivare: Dfind IT
Ort: Göteborg
Omfattning: Heltid
Organisations-/företagsbeskrivning:
Dfind IT är ett rekryterings- och konsultföretag specialiserat på IT. Vi jobbar för att andra ska lyckas. Vår målsättning är att våra kandidater hittar det perfekta uppdraget och att våra kunder hittar just den kompetens de behöver. Alla som arbetar hos oss är specialister på IT-kompetens. Vi anställer enbart engagerade människor med rätt attityd som stöder våra värderingar: Passion & Simplicity. Vi tror att engagemang och enkelhet är vägen till en bra framtid för våra kandidater och våra kunder - en framtid där vi kan hjälpa fler att lyckas.
Keep Improving.