OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
INVID Gruppen Stockholm söker nu en supporttekniker som skall supportera och hjälpa användare med tekniska frågor.
I rollen som proaktiv IT-partner erbjuder INVID tjänster inom tre övergripande fokusområden:
- Bekymmersfri IT
- IT- och Informationssäkerhet
- Smarta processer
Företagets ambition är att vara en lokal, trygg och förtroendeingivande IT-partner med resurser att kunna växa tillsammans med sina kunder.
INVID består av engagerade medarbetare som levererar nytänkande och användarvänliga lösningar som skapar kostnadseffektivitet och andra viktiga mervärden.
För att passa in i rollen som supporttekniker tror vi att du har genomfört en gymnasieutbildning med IT-inriktning eller så har du bara ett brinnande intresse för teknik.
Vi tror du:
- Har god initiativförmåga och drivkraft.
- Erfarenhet av Active Directory och Exchange.
- Jobbat i något populärt ärendehanteringssystem.
- Har erfarenhet av att arbeta i 1st-line support.
Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer generellt sett innebära att du supporterar och hjälper användare med sina tekniska problem på plats eller via telefon, mail och remote-verktyg. Du är vidare en nyfiken person som gillar att ta initiativ och ta in ny kunskap.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Så här ser rekryteringsprocessen ut
- Vi ser över hur din ansökan matchar mot rollen du sökt
- Matchar du profilen? Då är nästa steg en intervju med oss på Envoke Talent
- Eventuellt arbetsprov och sedan intervju med rekryterande chef
- Rätt match? Grattis till nya jobbet!
Om du får besked att det inte var rätt match denna gång så sparar vi gärna dina uppgifter och presenterar andra tjänster som matchar din profil.