OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som har en positiv inställning till att ge god service och att arbeta strukturerat och noggrant i system. Om du söker möjligheten att komma till ett bolag som är i en spännande fas med utveckling och tillväxt är detta rollen för dig!
Om bolaget
Medinet är marknadsledande när det gäller schemaläggning av läkare och målet är att snart vara det även för sjuksköterskor. Medinet optimerar och effektiviserar bemanningsprocessen genom hälsosam schemaläggning och integrering med ledande lönesystem. Medinet levererar ett komplett paket med olika tjänster för att förenkla och förbättra resursplanering för läkare och vårdpersonal. Affärsidén är att leverera användarvänliga och högkvalitativa lösningar som förenklar administrationen för schema och bemanning inom vården.
Om rollen
I rollen som Supporttekniker kommer dina arbetsuppgifter vara att bland annat agera support för läkare och vårdpersonal i linje med schemaläggning och integrering i interna systemet. Du kommer även hantera ärenden löpande och hantera inkommande samtal och mejl från Medinets kunder. Du kommer leverera god service såväl administration.
Dina primära arbetsuppgifter kommer att variera mellan att
- hantera inkommande samtal och mejl från läkare och vårdpersonal
- administrera ärenden i interna system
- agera support vid frågor gällande schemaläggning i systemet
Kvalifikationer
För att lyckas i rollen tror vi att du är en person som trivs med att arbeta strukturerat och noggrant med såväl support som administration. Vidare tror vi att du är affärsmässig, driven och har en positiv inställning till att leverera god kundnöjdhet. Vi tror att du har någon form av erfarenhet från försäljning eller kundsupport sedan tidigare. Vi ser även att du är kommunikativ och har förmågan att samarbeta prestigelöst med team och kollegor. Du har god systemvana och kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift.
Tillträde, omfattning och anställning
Detta är en direktrekrytering där du anställs direkt hos Medinet. Tjänsten är på heltid med kontorstider måndag till fredag. Start för anställningen är omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Medinet har sina lokaler i centrala Stockholm med goda kommunikationsmöjligheter.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445