OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en supporttekniker till uppdrag hos Mittuniversitetet. Du kommer att arbeta i första linjens supportgrupp. Dina arbetsuppgifter innefattar att via telefon och ärendehanteringssystem hjälpa anställda och studenter med deras IT-problem.
Har du vana av att ge professionell service och lösa IT-problem samt att ha många bollar i luften samtidigt? Är du dessutom kommunikativ, lugn och flexibel? Då kan detta vara ett uppdrag för dig.
Här blir du del av en stor verksamhet i en utvecklande miljö belägen i Östersund och Sundsvall.
Mittuniversitetet, med campus i Sundsvall och Östersund, är ett lärosäte där människor möts, inspireras och tänker nytt. Här finns drygt 1200 anställda och cirka 20 000 studenter. Grunduppdraget är att erbjuda utbildning och forskning i samklang med omvärlden.
Med ett stort utbud av utbildningar och en livlig forskning, kan och vill vi vara en resurs för vår omvärld. Hos oss skapas ny kunskap och nya begåvningar som ger både samhälle och människor möjligheter att växa.
Ytterligare information om Mittuniversitetet finns på http://www.miun.se/
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Ditt ansvarsområde blir att hantera de problem som de anställda och studenterna stöter på. Du ger support via telefon samt via Mittuniversitetets ärendehanteringssystem.
Arbetstider
Uppdragets start är snarast enligt överenskommelse, under 4 månader med möjligheter till förlängning. Arbetstiderna är kontorsarbetstid med placeringsort i Östersund eller Sundsvall.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har ett starkt kundfokus och som gillar att ge professionell service anpassad efter kundens specifika behov. Du är lättlärd och kan snabbt sätta dig in i nya system. Som person är du lugn och kan arbeta metodisk samt kan hantera flera ärenden parallellt.
Du behöver även följande kvalifikationer:
Gymnasieutbildning eller motsvarande
Goda kunskaper i svenska
Kunskaper i engelska (så som att skriva ett enklare mail samt läsa och förstå faktatext).
Kunskaper i MS Office eller liknande
Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem
Goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation samt informationssäkerhet
Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta enligt ITIL, främst med service requests och incident management.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Erfarenhet
Minst 6 månaders erfarenhet från liknade arbete.
Ansökan
Ansök senast 2021-04-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Hanna Sundberg, Konsultchef, hanna.sundberg@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044