OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som brinner för att ge riktigt bra service. Förmodligen har du någon form av erfarenhet av servicebranschen sen tidigare. I den här rollen kommer du vara kundernas första kontakt, ta emot deras problem och frågeställningar och beroende på svårighetsgrad lösa dem direkt eller eskalera dem vidare. Alla ärenden som kan lösas under 15 minuter hanterar du direkt över telefon. Det kan handla om exempelvis vägledning, felsökning, behörigheter, kundadministration och registervård. Bedömer du att ärendet kräver djupare teknisk kompetens är din roll att systematiskt ringa in problemet, samla in information och kvalificera uppdraget samt att eskalera och fördela det vidare till övriga IT-konsulter.
För att passa och trivas i rollen har du erfarenhet av och goda kunskaper i att kommunicera såväl digitalt som via telefon. Du är serviceminded och kan bemöta kunder med olika nivåer på teknisk kompetens. En viktig del i din roll är att hantera människor genom att vara prestigelös, tolerant och lyhörd.
Om tjänsten:
Nu söker vi dig som vill jobba med personlig utveckling och grupputveckling på riktigt. Du kommer få lära känna teamet på djupet och de kommer få lära känna dig, det är en förutsättning för att du ska lyckas i rollen. Grupputveckling tränas kontinuerligt under hela året i olika former.
Vi tror att personlig utveckling är något som hela tiden måste tränas. Därför jobbar vi med regelbundna uppföljningar, övningar och utvecklingssamtal var 8:e vecka för att följa upp din utveckling och dina personliga mål. Du kommer bli en del av ett fantastiskt gäng med hög kompetens och stark laganda. Om du gillar att testa på nya saker och röra på dig så kommer du gilla oss. Vi hittar på allt från quiz på månadsmöten, grillar på luncher till aktiviteter efter jobbet (nästa aktivitet är matlagning tillsammans i december). En gång i veckan finnas ett inbokat träningspass. Träningen blandas mellan kondition, styrka och rörlighet. Det finns mångfald i träningen, precis som i teamet. Det finns dessutom möjlighet till kostrådgivning. Låter det intressant? Kul! Allt det här kommer du som supporttekniker att få uppleva med ett riktigt härligt gäng på MunerisIT i Linköping.
Om företaget:
Muneris IT levererar IT-lösningar till sina kunder med hög kvalitet på såväl teknik som service. De levererar lösningar som molntjänster, telefoni, servicedesk, infrastruktur, drift och olika typer av konsulttjänster. Här får du ansluta till ett socialt gäng på 10 personer med högt i tak i trevliga lokaler i Tornby, Linköping!
Om anställningen:
Anställningen är på heltid 100 %, det är en direktrekrytering som hanteras av Xamera AB där du blir anställd hos MunerisIT.
Xamera är karriärföretaget som ger dig möjlighet att ta ställning till de mest intressanta karriärmöjligheterna inom IT/Teknik & Ekonomi. Vårt mål är att hjälpa till att kickstarta karriären för dig som är ingenjör, ekonom eller teknisk profil till spännande möjligheter hos företag inom primärt IT- och tekniksektorn.
Startdatum:
Enligt överenskommelse.
Allmän information:
Ansök genom länken nedan! Hittar du den inte? Klicka här: https://xamera.teamtailor.com/... (https://xamera.teamtailor.com/jobs/1436486-supporttekniker-till-munerisit) Om du har några frågor gällande tjänsten kan du kontakta ellen@xamera.se. Detta uppdrag tillsätts löpande, så skicka iväg din ansökan idag.