OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du lösningsorienterad, serviceminded och vill förse denna myndighet med dina IT kunskaper? Då ska du söka det här uppdraget!
Om uppdraget
Vi söker dig som är supporttekniker i Göteborg och kan påbörja detta uppdrag 2024-04-08 till och med 2025-04-07 med chans till förlängning. Omfattningen är 100% och arbetstiden är förlagd till 07-16 eller 08-17.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som supportekniker arbetar du i första linjen it-support. Detta innefattar telefonmottagning och webbformulär, avseende hård- och mjukvara samt behörigheter. Du kommer därmed ta emot och registrera, kategorisera, felsöka samt eskalera och lösa ärenden.
I rollen som supporttekniker förväntas du representera kunden och vara ansiktet utåt mot medarbetare och bidra till en trivsam arbetsmiljö, med god kamratlighet. Du står för ett artigt och trevligt bemötande, arbetar utifrån överenskomna arbetssätt, rutiner och flöden. Du bidrar till delaktighet och förbättring genom att komma med förslag, delar med dig och säkerställer kunskap, samt uppfyller deras servicenivåer genom att uppnå överenskomna mål.
Dina kvalifikationer
- IT Gymnasium eller likvärdig utbildning
- Minst sex (6) månaders IT-relaterad arbetslivserfarenhet inom yrkeskategorin alt. annan erfarenhet som vi bedömer som likvärdig inom kundservice och IT-support. (Servicedesk-arbete)
- Kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit BPS eller Artologik Helpdesk)
- Dokumenterad IT-kunskap Inom MS Windows och MS Office
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som i skrift
- Goda kunskaper i engelska i tal
- Goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation samt informationssäkerhet, då det i tjänsten handlar om att ge it-support
- Kan ange en referens som avser ett relevant uppdrag som antingen är pågående eller slutfört. Är uppdraget slutfört ska det vara avslutat inom de senaste två åren.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 14/3.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jaquelie Shafig jaqueline.shafig@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 0771-84 53 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson