Supporttekniker till Nilar, Stockholm

Supporttekniker till Nilar, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av teknik och förnybar energi? Nilar i Stockholm söker Supporttekniker till sin tekniska kundsupport!

Är du intresserad av framtidens energilösningar och att bidra med teknisk kompetens och ett trevligt bemötande? Till det innovativa företaget Nilar söker vi nu en ny medarbetare till deras tekniska kundsupport. Hos Nilar kommer du tillgodose kunder med kunskap kring innovativa energilagringslösningar i en 2nd line-funktion. Var med på vår tillväxtresa och jobba för en mer hållbar miljö!Välkommen med din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag.

Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

Hos oss kommer du:

Trivas på jobbet! Våra konsulter 2019 gav oss ett nöjdhetsindex (Employee Net Promoter Score) på 55 i samband med årets medarbetarundersökning. En siffra som motsvarar "världsklass".

Personligen bli stöttad och peppad av din egen konsultchef – allt för att du ska få utvecklade uppdrag på arbetsplatser med spännande teknik.

Som konsult på TNG är du viktig. Ingen anställd i mängden på ett gigantiskt bolag, utan en uppskattad medarbetare som spelar roll. Vi specialiserar oss på fördomsfri rekrytering och konsultuthyrning och tror verkligen på vad vi gör. Hos oss är det din tekniska kunskap, motivation och potential som spelar roll – och inte din ålder, kön, bakgrund, namn eller utseende.

Rent praktiskt innebär konsultjobbet att du är anställd av oss, men har din arbetsplats hos någon av våra kunder. Självklart är du del av gemenskapen på företaget och har en arbetsledare som hjälper dig på plats samt en konsultchef från TNG som stöttar på distans.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som Supporttekniker inom supportteamet kommer du jobba med att:

• Erbjuda teknisk support till kunder via mejl och telefon; till både partners och slutanvändare
• Följa upp supportärenden i kundportalen och hantera reklamationer
• Stötta andra kollegor i supportteamet
• Definiera kunders utmaningar och ge feedback till produktledningen om hur produkter kan förbättras

Värt att veta

Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader där det finns goda chanser till förlängning. Du kommer arbeta heltid med start enligt överenskommelse. På kontoret i Stockholm kommer du att tillhöra ett team på fyra personer som arbetar kundnära med teknisk support. Du kommer att få en introduktion av både Nilars produkter och tekniska funktioner, samt utbildning inom CRM-systemet Lime och affärssystemet Monitor. Under den första tiden är det förväntat att du är på plats på kontoret i Täby, men senare finns möjlighet att jobba på distans.

Våra förväntningar

För att lyckas i rollen ser vi att du är en serviceinriktad person som har erfarenhet av att arbeta med teknisk support tidigare. Vi ser även att du har goda kunskaper i både svenska och engelska.

Vi värdesätter högt ditt intresse för teknik, miljö och/eller energilösningar. Som person är du kommunikativ och bekväm att bemöta kunder via mejl och telefon. Du är strukturerad i ditt arbetssätt då du jobbar mot att driva ärenden i mål. Eftersom du arbetar nära teamet behöver du gilla att samarbeta och bidra med positiv energi på jobbet. Förutom detta ser vi också gärna att du har en stor vilja att lära och utvecklas med Nilar!

Intresserad?
Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 november 2022
  • Ansök senast: 4 december 2022

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


Kundservicemedarbetare - Gotlands Energi

Kundservicemedarbetare - Gotlands Energi

7 november 2024

4 november 2024

9 oktober 2024