Supporttekniker till Provectum

Supporttekniker till Provectum

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Provectum har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Provectum en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Provectum startade 1994 och har i över 25 år hjälpt såväl små som stora bolag med olika IT-lösningar. Företaget är en personlig IT-leverantör och erbjuder både drift och support men även hård- och mjukvara till sina kunder. De är återförsäljare av bl.a. Apple, HP, Lenovo, Microsoft, Adobe, Google mm. Du blir en del av ett team på fem personer och får chansen att arbeta i ett familjärt företag med stora möjligheter att utvecklas.

Arbetsuppgifter:

Som supporttekniker hos Provectum arbetar du i en bred roll innehållande varierande arbetsuppgifter. Du arbetar både på företagets kontor och direkt ute hos kund för att supportera både slutanvändare och IT-avdelningar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter omfattar installationer och felsökning av datorer, servrar, nätverk, VPN, Office 365, Hyper-V och IT-säkerhet. Du arbetar med både PC och Mac. Som supporttekniker hos Provectum arbetar du med erfarna kollegor och blir snabbt bred och duktig inom IT.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare arbetslivserfarenhet inom IT, service, drift, felsökning eller support av datorer
• Intresse för IT och teknik
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

För att trivas i rollen är du är serviceorienterad och har ett stort intresse för IT och teknik. Du är analytiskt lagd och gillar att lösa olika IT-relaterade problem. Vidare är du självgående och sätter ett stort värde i att leverera kvalitativ support till kunderna. Du arbetar både från kontoret och ute hos kund och trivs således i sociala sammanhang och är trygg i din kommunikativa förmåga.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT-support, supportekniker, IT-tekniker, helpdesk, support, IT, teknisk support, onsitetekniker, tekniker

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2024
  • Ansök senast: 9 februari 2024

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


19 november 2024

19 november 2024