Supporttekniker till restaurangkedja

Supporttekniker till restaurangkedja

Arbetsbeskrivning

Din nya tjänst
Har du läst en IT-utbildning och vill ta dina första steg inom IT? Då kan detta vara uppdraget för dig!

Du kommer bli erbjuden en roll som supporttekniker. Där du får möjligheterna att lära dig felsökning, problemlösning och mer inom IT. Du kommer ha trevliga kollegor att samarbeta med och tillsammans skapa en härlig teamkänsla.

Mer om kunden är att de sitter i Solna och är ett bolag i framkant. De håller just nu på att göra lite förändringar inom organisationen vilket skapar behov av supporttekniker i sin IT-support med inriktning applikationer och teknik inom restaurang.

I servicedesken sitter ca: 10 personer och ärendena kommer främst in via telefon och mejl.
Du kommer jobba med felsökning inom nätverk, applikationer och övrig IT-infrastruktur. Där grunden är en Windowsmiljö, där du kopplar upp dig remote till användarna.

Du kommer lösa ärenden självständigt men som tidigare nämnt har du alltid ett team i ryggen som kan hjälpa dig.

Utöver detta så erbjuder vi som anställd hos oss fast anställning med kollektivavtal, fast lön och bra villkor. Där du har chansen att utvecklas via certifiering, utbildning och nya spännande uppdrag. Vi lägger tillsammans upp en utvecklingsplan och har kontinuerliga samtal för att du ska trivas. Våra anställda är vår viktigaste tillgång och en stor del för oss är att du ska trivas.

Din bakgrund
Du ska gärna ha jobbat inom service, restaurang eller tekniskt. Vi ser helst att du pluggat inom något IT/teknik utbildning på gymnasiet.



Vi värderar högt
Intresse inom IT

Jobbat inom IT, Serviceyrke, tekniskt, Kundtjänst eller annan tjänst som innehåller kundkontakt via telefon, chatt eller mejl.

Flytande i svenska och engelska i tal och skrift.



Ett plus
Utbildad inom IT

Ärendehanteringssystem

Windowsklienter (7 och 10)

Microsoft Office



Du som person
Som person så har du inga problem att jobba varierade tider, du brinner för att hjälpa människor och har inga problem att prata i telefon. Du ska gilla problemlösning och är en teamplayer samtidigt som du kan jobba självständigt. Att brinna för IT och att gilla att lära sig nya saker är också en viktig del när man jobbar som supporttekniker.



Din ansökan
Alla våra ansökningar sker via vår hemsida och intervjuer sköts löpande.



Din nya arbetsgivare
Thalamus är ett stadigt växande IT-konsultbolag som erbjuder kvalificerade IT-konsulter inom supporttekniker, onsite & drift. Vi är ett familjärt bolag som ligger ute i Alvik strand och vår huvudsakliga fokus ligger på konsultverksamhet i Stockholms län.



Vi erbjuder månadslön, certifierings- och utvecklingsmöjligheter, där du blir fast anställd på Thalamus som IT-konsult. Våra uppdrag sträcker sig ofta under långa perioder och vid avslutade uppdrag hjälper vi dig vidare i din fortsatta utveckling. Då det är viktigt med trygghet och att vi ska få ett långt samarbete tillsammans.



På Thalamus är gemenskap en viktig del, vilket gör att vi ordnar AW:s samt sommarfest och julbord. Så att alla konsulter kan dela erfarenheter och glädje.



Om vi skulle beskriva oss själva skulle det vara att vi är ett glatt, kunskapsdrivet gäng vars arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang. Hoppas du vill bli en av oss!



Keywords: first line, firstline, 1st line, ITsupport, IT-support, teknisk support, helpdesk, ittekniker, itteknisk support it-teknisk support, help desk, supporttekniker.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Thalamus IT Consulting
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 augusti 2022
  • Ansök senast: 19 september 2022

Postadress

Gustavslundsvägen 137
Stockholm, 16751

Liknande jobb


25 november 2024

23 november 2024

22 november 2024