Supporttekniker till Service Desk

Arbetsbeskrivning

Rollen innefattar att ge support till våra kunders användare via telefon och e-post inom olika typer av IT-relaterade ärenden, operativsystem, nätverk printers, Microsoft applikationer samt kundunika applikationer. I de flesta fall genom remotestyrning av användarens dator. Vi söker dig som har ett stort intresse för IT, service och support. Du är serviceinriktad, har en god social kompetens, är noggrann och ordningssam. Du har lätt att kommunicera med både kunder och kollegor. Du har erfarenhet av följande: - Windows XP, Vista - Office 2003 samt 2007 - Active Directory - Exchange och outlook - Felsökning skrivare - Felsökning nätverk - Citrixkunskap är önskvärt Personliga egenskaper: - Serviceinriktad och en hög social kompetens - Noggrann och ordningssam - Lätt att kommunicera med både kunder och kollegor - Flexibel - Känner ett stort ansvarstagande - Har förmågan att ha många bollar i luften Tillträde och ansökan Tillträde: Snarast

Kontaktpersoner på detta företaget

TeamChef Arash Saipoor
0721580070 0735447922
Magnus Bäckman

Patrik Lännerberg

Kristian Löv

Robin Henrysson
+46 733 550 973
Therese Forssell

Anders Hellstrand

Jenny Skytén

Anders Lundqvist

Daniel Westergård

Sammanfattning

Besöksadress

Knarrarnäsgatan 7
None

Postadress

None
KISTA, 16494

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

2nd line supporttekniker

25 november 2024