Supporttekniker till Service Desk

Arbetsbeskrivning

Vi söker Dig som har tidigare erfarenhet av Service Desk och är redo för nästa steg i karriären! Är du en stjärna på IT-problemlösning och drivs av tacksamma användare som verkligen uppskattar din hjälp? Då är det just Dig vi söker!

Din vardag

Som Supporttekniker i Service Desk kommer du arbeta med ärendehantering från internt anställda hos vår kund i Stockholm. Majoriteten av ärendena löses och de mer komplexa tekniska frågorna eskaleras vidare till 3rd line på utvecklingsavdelningen. Arbetet innefattar bland annat teknisk support och felsökning av både hårdvara och mjukvara, samt dokumentation och rapportering av fel och önskade förändringar till utvecklingsavdelningen

Vem är du?

Vi söker Dig som har tidigare erfarenhet av Service Desk. Du bör ha kunskap om:

Active DirectoryOutlook/ExchangeWindows 10ITIL

Ansökan

Har du frågor eller funderingar får du gärna höra av dig till Emma Schillerström (emma.schillerstrom@wiseit.se). Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mail då vi värnar om din personliga integritet. Du kan läsa mer om hur vi behandlar personuppgifter enligt GDPR i Wise Group-koncernens policy för behandling av personuppgifter.

Välkommen med din ansökan!

Känns rollen inte 100% rätt? Sök ändå via vår spontanansökan!


Passar vi dig?

Wise IT arbetar med kompetensförsörjning inom IT. Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb, genom rekrytering och konsulter. På Wise IT är vi ett härligt gäng superhjältar som tillsammans hjälper människor och företag att nå sina drömmar. Vi tror på människan i en framtida teknikutveckling och brinner för att bygga relationer, inkludera fler i IT-branschen och naturligtvis matcha rätt kompetens till rätt uppdrag. Hos oss är människan i fokus och vi tror att alla sitter på superkrafter som i rätt situation kan göra stordåd. Vi vill vara en självklar go-to career partner oavsett om kandidaten söker jobb i dagsläget eller inte. Vill du vara med på vår resa?

Läs mer om oss, vår kultur och våra värderingar på vår karriärsida.

Kontaktpersoner på detta företaget

Alexander Tonelli
0702186226
Lilian Westin
073 521 65 16
Alexander Tonelli
0702-186226
Catharina Skoog

Julian Firpo
073-5216527
Lilian Westin

Cindy Kristensson
040-6601116
Josefin Roxvall
0735216577
Mathias Gyllander
0735216588
Jonas Larsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wise IT AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 maj 2020
  • Ansök senast: 17 juni 2020

Besöksadress

Kungsgatan 20, Göteborg
None

Postadress

Box 22109
Stockholm, 10422

Liknande jobb


Supporttekniker sökes till Skolverket!

Supporttekniker sökes till Skolverket!

4 november 2024

IT Support Admin

IT Support Admin

4 november 2024

IT-support sökes

IT-support sökes

4 november 2024