OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår konsultverksamhet söker vi nu dig som har några års erfarenhet av att arbeta som supporttekniker till vår kunds servicedesk!Tjänsten avser en tillsvidareanställning som konsult på Elan med placering hos kund i Stockholm.I detta uppdrag ingår schemalagd jour på kvällar och helger. Arbetsbeskrivning Du kommer som supporttekniker arbeta inom gruppen servicedesk som ansvarar för att ge service och support till kundens butiker och kontor.Inom tjänsten ingår även att förvalta och drifta kundens butiksdatautrustning.I detta ingår bl.a. att underhålla utrustningen med uppdateringar av applikationer, operativsystem och antivirus.Servicedesken ger även stöd till verksamhen och deltar i IS/IT-projekt.Vem är du?Du som söker skall ha grundläggande kunskap inom områdena: .Windows 7 .Windows XP .Outlook .MS Office .Exchange Administration .AD Administration .Gärna kunskap om LAN & WAN Meriterande är om du har erfarenhet av arbete inom detaljhandeln och av arbete med butiksdatasystem. Som person är du serviceinriktad och social med en mycket god servicekänsla.Du är proaktiv och ansvartagande och ser möjligheter i stället för problem.Vad kan vi erbjuda dig? Som konsult på Elan erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher.Du får ett varierande arbetsliv i spännande uppdrag hos intressanta kunder.Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett expansivt och lönsamt konsultföretag.Rätt uppdrag, på rätt plats, med stora möjligheter till fortsatt utveckling!Ansökan För att söka tjänsten registrerar du ditt CV på Elans hemsida: www.elanit.se.Vi kommer se över ansökningarna löpande så skicka din redan idag!Välkommen med din ansökan!