OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi rekryterar på uppdrag åt Tellit som är ett snabbväxande och lönsamt it-bolag med huvudkontor centralt på World Trade Center i Karlskrona. Vi är den smarta tjänsteleverantören som erbjuder små och medelstora företag mobil och fast kommunikation via en egen molnbaserad tjänst, allt styrt via en app. Genom vår digitala lösning kan de mindre företagen få det som bara stora företag tidigare haft möjlighet till. På Tellit drivs vi av att kunna hjälpa företag få ännu bättre kommunikation med sina kunder och medarbetare. Detta tillsammans med att erbjuda en lösning som passar varje specifikt företag och att alltid sätta kunden först tror vi är rätt väg framåt.
Snart har 8000 företagsanvändare valt oss och vårt fokus på nöjda kunder genom enkelhet och kvalitet gör att våra kunder rankar oss med toppbetyg på Trustpilot. Vår resa mot SMART kommunikation för alla företag fortsätter i hög fart. Därför söker vi både fler drivna och hårt arbetande talanger och erfarna leveranstekniker som har ambitionen att utvecklas och vill ta nästa steg med oss.
Kika gärna på vad våra kunder säger om oss: Omdömen om Tellit | Läs kundernas omdömen om tellit.se (trustpilot.com) (https://se.trustpilot.com/review/tellit.se)
Arbetsuppgifter och ansvar!
I din roll som supporttekniker kommer du att ha stor frihet i ditt dagliga arbete så länge du levererar enligt uppsatta mål och deadlines. Det dagliga arbetet går huvudsakligen ut på att hantera IT-relaterade problem som kan uppstå hos användare, lotsa användare fram till möjliga lösningar på tekniskt relaterade problem och lösa inkommande ärenden via ärendehanteringssystemet.
- Daglig kontakt med olika samarbetspartners och kunder för ärendehantering
- Konfigurera och provisionera växellösningar samt molnbaserade tjänster
- Felsökning och problemlösning
Vem är du?
- Älskar kundkontakter och kundutveckling
- Har en positiv attityd och blir stimulerad av problemlösning
- Trivs i roller med struktur, ordning och rutiner
- Kommer ofta med förslag på förbättringar av arbetssätt och rutiner
- Utvecklas i team som kör med öppen och ärlig feedback
- Tidigare erfarenhet som supporttekniker och att jobba projektlösnings orienterat
Hos Tellit får du jobba på ett företag som...
- Växer snabbt, är lönsamt och tror att nöjda kunder är vägen till framgång
- Arbetar med egen utveckling av moderna och digitala produkter
- Har en stark gemenskap i en modern arbetsplats mitt i staden
- Fasta arbetstider, träningsmöjligheter och möjligheten att utvecklas
Är detta du? Eller någon du känner? Ansök eller tipsa gärna idag! ✍️