OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta i Servicedesken med att ta emot supportärenden från kunder via telefon eller mail.
Du ansvarar självständigt för att samla in tillräcklig med information från kund för att kunna göra en analys och därefter lösa ärendet alternativt ta hjälp av annan instans i eller utanför Servicedesken. Till din hjälp finns kollegor i ditt team, dokumenterade rutiner, instruktioner samt din egen uppbyggda kunskapsbank.
Du har fokus på och löser klientrelaterade ärenden kring Microsoft Office, mailhantering, konto, behörigheter, utskriftsproblem osv.
Om företaget
Mer information om företaget ges vid en eventuell intervju!
Din profil
Relevant IT-utbildning exempelvis Datanätteknik eller motsvarande.
Kontakten med kunderna har du via telefon därför är telefonvana en stor fördel.
Goda språkkunskaper i svenska och engelska.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete i support sedan tidigare.
Som person är du social, serviceinriktad och har lätt för att prata med nya människor. Du har ett stort IT intresse och tar stort ansvar i ditt arbetet och har en hög noggrannhet i det du gör. Flexibilitet samt stort driv är andra viktiga egenskaper. Då du själv ansvarar för dina ärenden är det viktigt att du är lösningsorienterad och har lätt för att ta hjälp av dina kollegor.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Start: Omgående
Omfattning: 6 månader. Heltid.
Placering: Jönköping
Urval sker löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut. Skicka in din ansökan reda idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996