OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du kommer ha rollen som 1a och 2a-linjen support. I rollen kommer du att framför allt att arbeta med ärendehantering inom supporten. Du kommer arbeta med supportärenden där dina huvudsakliga uppgifter blir:
- Telefonsupport
- Installationer
- Konfiguration av IT-utrustning
Uppdraget är hos vår kund i Jönköping, dem är en stor aktör inom sin bransch. Mer information kring företaget ges vid en eventuell intervju.
Vem är det vi söker?
Som person är det viktigt att du är prestigelös och trivs att arbeta i team. I rollen ligger det stor vikt vid att du är självständig och kan arbeta med nämnda arbetsuppgifter och att du är van vid att arbeta med problemlösning och har erfarenhet av IT.
Det är viktigt att du är kundorienterad samt har en god förmåga att kommunicera och samarbeta, att du är noggrann men samtidigt har en förmåga att under pressande förhållanden prioritera och fatta beslut.
Utöver det ser vi även att du har med dig följande kvalifikationer:
Kvalifikationer
- Erfarenhet av IT-Support minst 1 år
- Erfarenhet av Windows 10 OS
- Erfarenhet av Microsoft 365 samt Teams
- Svenska samt engelska i tal och skrift
- Goda kunskaper av att jobba i ärendehanteringssystem
- Kunskap inom Active Directory.
Processen:
I den här rekryteringsprocessen samarbetar Nåvi AB med ett av våra kundföretag och du kommer bli direkt anställd hos Nåvi AB.
Önskar du mer information kring tjänsten, kontakta ansvariga rekryterare:
Rasmus Lindholm rasmus@navirekrytering.se
Mobil: 076-1712890