OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Palm & Partners söker en supportspecialist till vår kunds service och supportteam som är ett tekniskt team bestående av 5 st. kollegor med samma roll. Totalt på kontoret sitter cirka 75 st. anställda som arbetar med företagets egenutvecklade tekniska och innovativa produkter. Vår kund har all tillverkning i samma hus och du har därför en unik möjlighet att samarbeta med produktion, utveckling och tillverkning.
Verksamheten präglas av en positiv företagskultur där hierarkier inte är det viktigaste och där du kan göra din röst hörd. Med ett starkt varumärke i ryggen får du möjlighet att växa tillsammans med företaget exempelvis via utbildningar eller på sikt vidareutvecklas till andra roller inom företaget.
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid och förväntas starta omgående. För rätt person kommer anställning direkt hos vår kund att erbjudas.
Urval och intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag.
Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personligutveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.
Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Arbetsbeskrivning
Du kommer att jobba på vår supportavdelning i Järfälla med i första hand teknisk telefonsupport åt våra kunder. Där ger du support på verksamhetens PC-programvaror, passagesystem samt larmsystem och kodlås. Även service och driftsättning hos kund kan förekomma.
Erfarenhet
* Har en teknisk utbildning på gymnasienivå i grunden
* Har erfarenhet av service, nätverk och support
* Har goda kunskaper i elektronik och ellära då detta är frågor som supporten ofta får ta hand om
* Ett krav för denna tjänst är att du talar svenska flytande i tal och skrift, då all support sker på svenska
* I arbetet ingår en hel del praktisk felsökning av företagets produkter tillsammans med kund så har du erfarenhet av elektronisk felsökning eller installation av hårdvara ser vi det som meriterande
Personliga kvalifikationer
Som person är du problemlösande, stresstålig och pedagogisk i ditt arbetssätt. Vi lägger stor vikt vid ditt intresse för elektronik och teknik och vid din förmåga att kunna hjälpa andra med mindre kunskaper än dig själv. För att lyckas med det behöver du vara flexibel, tålmodig och förstående.
Kontaktpersoner på detta företaget
Martin Andersson
Emma Pelarhagen
Martin Andersson
0739-600338
Maria Larsson
Claudia Bellagamba
Johan Sjöstrand
Johan Sjöstrand
0768-545932
Stina Karlsson
0708-544492
Linda Billstrand Rychter
0732-005756
Stina Karlsson