OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Wise IT söker en supporttekniker till kund inom offentlig verksamhet belägen söder om stan.
Via telefon och remote hjälper du användare i andra byggnader. Användarna i huset där du sitter kommer förbi i person och du får hjälpa till hands-on.
Om Wise IT Konsult
Tänk dig ett jobb där du får möjligheten att ta nästa steg i din karriär. Oavsett om ditt nästa steg är att hitta din spetskompetens, testa nya saker eller arbeta med den senaste tekniken. Ett jobb med bra lön, trygghet, förmåner och ett stort nätverk. Uppdrag som vi letar upp till dig och som kan leda till en anställning eller värdefull erfarenhet. Vi står vi bakom dig hela vägen - i ditt nästa steg.
Om denna position
En arbetsdag består av bland annat felsökning i Windowsmiljö av generella klientrelaterade problem. Program som hängt sig med mera samt en hel del skrivarhantering; lägga upp nya, installera drivrutiner etcetera. Kontohantering i Active Directory samt beställningar och felanmälningar är också vanliga arbetsuppgifter. Du får även skicka program/uppdateringar via SCCM.
Du kommer arbeta bekväma kontorstider. Det är en stor arbetsplats med kollegor på IT avdelningen i mycket blandade åldrar. Alla inom olika IT områden sitter tillsammans så det finns mycket kompetens att ta del av.
Dina medarbetare här är en glad grupp som uppskattar att du är ödmjuk inför uppgiften och hellre frågar en extra gång än att det blir fel.
För att ha koll på läget och känna dig bekväm i rollen tror vi att du tidigare arbetat med IT och support eller någon form av teknisk kundtjänst.
Välkommen att ansöka genom att svara på 5 snabba frågor. Skicka även ditt cv till malin.reisner@wiseit.se vid tillfälle.
Kontaktpersoner på detta företaget
Mathias Linarfve
Malin Reisner
Malin Reisner
johanna nybom
Rebecca Levy
Jon Persson
Linda Mukka
Olivia Rehn
Catarina Andersson
Mathias G