OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Serviceinriktad supporttekniker med erfarenhet av Mac miljö till storbank i Stockholm!
Vår kund söker en duktig supporttekniker / supportspecialist med kompetens och erfarenhet inom Mac i Enterprise miljö, samt även intresse och kunskap inom användarsupport gällande mobiltelefoner och dess mjukvara. Låter detta som någonting för dig? Välkommen med din ansökan redan idag!
Ditt anställningserbjudande
Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag.
Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.
Hos oss kommer du:
• Trivas på jobbet! Våra konsulter 2019 gav oss ett nöjdhetsindex (Employee Net Promoter Score) på 55 i samband med årets medarbetarundersökning. En siffra som motsvarar "världsklass".
• Personligen bli stöttad och peppad av din egen konsultchef – allt för att du ska få utvecklade uppdrag på trivsamma arbetsplatser.
Dina arbetsuppgifter
Som supporttekniker / supportspecialist i denna roll kommer du att jobba med användarsupport och ärendehantering i ditt dagliga arbete. Du är bekväm att arbeta i manageringsverktyg så som Workspace One och Intune. Meriterande om du arbetat i JAMF. Ärendena kan vara allt ifrån incidenter till handhavande frågor.
Värt att veta
Vår kund sitter i ljusa, fräscha lokaler på Gärdet i Stockholm och i denna roll finns möjlighet att arbeta på distans ett par dagar i veckan. Uppdraget är ett konsultuppdrag som förväntas starta 2023-01-03 och pågå till 2023-09-30. Uppdraget kan komma att förlängas.
Våra förväntningar
För att trivas i rollen är du en person som tycker om användarkontakt, har god problemlösningsförmåga, är duktig på att prioritera samt är noggrann och prestigelös. Du besitter ett stort eget driv och tar självständigt ansvar för ditt arbete.
Viktigt att du behärskar i rollen som supporttekniker:
• Erfarenhet av Mac samt mobiltelefoner i Enterprise miljö
• Kompetens och erfarenhet av manageringsverktyg så som Workspace One, Intune, JAMF
• Tidigare arbetserfarenhet av teknisk support / användarsupport
• Det är en fördel om du arbetat i ärendehanteringssystem och även är bekant med JIRA.
Du har goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift.
Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07