OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till ett uppdrag hos en av våra kunder i Södertälje söker vi nu en supporttekniker som har tidigare erfarenhet av support via telefon och mail. Företaget är verksamt inom fordonsindustrin.
Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär.
Arbetsuppgifter
På Servicedesk kommer du att ingå i en service- och supportgrupp med åtta personer som arbetar både med första och andra linjens support. Främst kommer du att arbeta med support via självbetjäningsportal och via telefon.
Du kommer framför allt att vara support för applikationer som supporterar t ex SAMS och GRP och kommer ha daglig kontakt med kundens återförsäljare och interna användare. Du förväntas kunna lite om mycket och det är stor variation på frågorna som kommer in. Arbetet sker främst från kontoret i Södertälje.
Din profil och kvalifikationen
Vi tror att du är serviceinriktad, självgående, flexibel och social samt är van att hålla flera bollar i luften. Du är ansvarstagande, noggrann samt har förmågan att prioritera när tempot är högt.
Krav
- Har utbildning inom IT eller inom kundservice
- Har goda generella IT-kunskaper
- Har arbetat med support via telefon och mail
- Har arbetat i ärendehanteringsystem
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift
- Körkort
Vad vi erbjuder
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.
Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Julieth Escobar på tfn: 0734-159387 eller julieth.escobar@centric.eu.
Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229