Supporttekniker till Svenska Filminstitutet

Supporttekniker till Svenska Filminstitutet

Arbetsbeskrivning

Lockas du av att få bredda din kompetens och få jobba inom IT? Ta då chansen och sök rollen som Supporttekniker

Är du en person med goda kunskaper inom IT och teknik som drivs av att ge dina kollegor bästa möjliga support? Vill du arbeta i en varierande roll där du får chansen att utvecklas och där ena dagen inte är den andra lik?Sök då rollen som supporttekniker hos Svenska Filminstitutet.

Ditt anställningserbjudande

Föreställ dig en arbetsplats där du kommer att få arbeta med likasinnade kollegor som har ett stort intresse för teknik och support. På Svenska Filminstitutet kommer du att tillhöra ett engagerat team med många duktiga kollegor som har ett brinnande intresse för teknik och service.

Du kommer att erbjudas en roll med stor variation i det dagliga arbetet. Förbered dig på nya utmaningar och nya problem att lösa från dag till dag.

Du tillhör ett dedikerat team om 7 personer på supportenheten där dina främsta arbetsuppgifter är att hjälpa den interna personalen på Svenska Filminstitutet med IT-relaterade problem.

Dina arbetsuppgifter

Som supporttekniker kommer du att arbeta med att stödja Filminstitutets medarbetare i användandet av deras IT-utrustning.

• Du kommer att underhålla datorer, mobiltelefoner och annan teknik samt ge teknisk support på möten samt över mejl och telefon
• Du kommer ha daglig kontakt med både medarbetare och leverantörer
• Du kommer hantera ärenden via ärendehanteringssystem och även driva egna IT-relaterade projekt

Värt att veta

Tjänsten är placerad i fina lokaler i centrala Stockholm där du har nära till ett brett restaurangutbud samt goda kommunikationsmöjligheter.

Våra förväntningar

Vi söker dig som har ett stort intresse för teknik. Du är serviceinriktad, pedagogisk och du trivs i en roll med många kontaktytor. Du trivs som bäst i att få hjälpa dina kollegor och lösa deras problem. Vi ser att du har avslutat en gymnasial utbildning gärna med inriktning inom IT/teknik samt att du har tidigare erfarenhet av att ha jobbat med IT-support.

Svenska ett krav för denna tjänst men det är önskvärt att du även behärskar engelska i tal och skrift. För att lyckats i rollen tror vi även att du har goda kunskaper i Microsoft-miljö och Office 365.

Intresserad?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 mars 2023
  • Ansök senast: 6 april 2023

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


Finsktalande Kundtjänstmedarbetare

Finsktalande Kundtjänstmedarbetare

1 november 2024

21 oktober 2024