OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till ett uppdrag hos en av våra kunder i Örebro söker vi nu en supporttekniker till deras TAC servicedesk. Kunden är en ledande nordisk leverantör av molnbaserade IT-tjänster som bidrar till bättre IT-lösningar som gör skillnad för deras kunder. Tjänsten inleds som konsultuppdrag med ambitionen att senare gå över till kunden.
Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär.
Arbetsuppgifter
Som supporttekniker kommer du att tillsammans med dina kollegor sköta driften av kundernas system. Ni kommer att arbeta nära kunderna och ha ansvar över en grupp av återkommande kunder. Du kommer att få möjligheten att bygga nära relationer med dina kunder och tillsammans kommer ni att säkerställa att tjänsterna uppfyller kundens behov samtidigt som ni arbetar för att förbättra dem.
Din profil och kvalifikationen
Du som söker har en hög servicekänsla, tar ansvar och har ett brinnande intresse för IT. Du är social och kan arbeta i team samt trivs i en roll som kräver mycket kundkontakt. Du tycker om att arbeta både djupt och brett med teknik och har ambitionen för att alltid göra ditt yttersta.
Krav
- Windows Server/Klient
- Active Directory och GPO
- Office 365 och Exchange
- RDS och Citrix
- Applikationsdrift
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Meriterande
- ITIL-baserat arbete i ITSM
- Nätverk ( routrar, switchar, klient VPN-lösningar)
- Azure AD
- Powershell
Vad vi erbjuder
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.
Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Julieth Escobar på tfn: 0734-159387 eller julieth.escobar@centric.eu.
Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229