OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Vi söker nu en Supporttekniker som kommer att supportera interna användare hos vår kund, ett välkänt och mycket attraktivt bolag inom retail i centrala Stockholm.
Som Supertekniker supporterar du upp ca 1100 användare internt och du kommer att hantera ärenden så som t.ex. kontoskapande, lösenordsbyte, lättare felsökning av företagets mjukvaror och hårdvaror samt övrig teknisk, vardaglig support.
Du arbetar i ett team om ca 5 personer och du supporterar främst interna användare på Stockholmskontoret men även kollegor från butikerna runtom i världen. Detta innebär att tjänsten kräver mycket goda kunskaper i både svenska och engelska och du förväntas kunna hantera språken obehindrat i både tal och skrift.
Som Supporttekniker supporterar du dina kollegor både via remotesupport och face 2 face.
Du hanterar dina ärenden inkommande via internt ticketsystem samt mail och telefonkontakt.
Här söker vi en supporttekniker som är redo att kasta sig in i karriären då företaget är ett företag i framkant som rör sig i snabb och flexibel takt mot framgång runtom i hela världen. Du får vara med om en otroligt spännande resa med ett engagerat och duktigt team internt som varje dag strävar efter nya, högt uppsatta mål.
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Du kommer att vara anställd hos JobBusters som konsult och arbeta hos vår kund som är ett utav Sveriges starkaste varumärken just nu inom retail.
Du sitter i kundens nyrenoverade lokaler mitt i Centrala Stockholm med bland annat en takterass med utsikt över hela Stockholms innerstad.
Kvalifikationer
- Du har minst 1-2 års erfarenhet som Supporttekniker eller motsvarande, 1st line eller 2nd line.
- Du har mycket goda användarkunskaper av Office 365
- Du har god systemvana och gärna kännedom av Navision, Jira eller liknande
- Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av retailbranschen
Personliga egenskaper
Här söker vi en engagerad, social och flexibel Supporttekniker som älskar att ta sig an nya utmaningar. Som Supporttekniker hos vår välkända kund arbetar man i en dynamisk och snabbt föränderlig miljö och vi tror att du som Supporttekniker trivs bra i en fartfylld, rolig och utvecklande arbetsmiljö.
Du arbetar i ett familjärt team som gärna hjälps åt att nå teamets högt uppsatta mål, men du arbetar även individuellt med dina arbetsuppgifter och förstår därför vikten av att vara självständig och driven i ditt utförande av dina uppgifter.
Lön
Lön enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Heltid, Start OMGÅENDE eller enligt överenskommelse t.o.m. 2018-12-31, med mycket goda chanser till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.
Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.
Sökord:
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm