OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Till vår kund i Norrort söker vi en Supporttekniker med start omgående.
I din roll kommer du att supportera via telefon och arbeta i vår kunds ärendehanteringssystem Easit.
I ditt dagliga arbeta kommer du ge support och vara rådgivande och lösa olika sorters IT och telefoni relaterade problem.
Du kommer bli en del av ett kompetent och sammansvetsat team där du får möjlighet att växa och där din roll kan komma att ändras och utvecklas under uppdragets gång.
Ordinarie arbetstider är 08:00-16:20 måndag-torsdag och fredagar 08:00-16:00. Periodvis kan viss övertid förekomma.
Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos Arena Personal men du utför ditt arbete ute hos vår kund.
Uppdraget beräknas starta så fort som möjligt och pågå i 3–6 månader med möjlighet till förlängning.
Din profil
Vi söker dig som har:
-Minst 1 års erfarenhet från att ha jobbat som 1st line servicedesk
-God telefonvana
-Goda kunskaper av Windows 7/10 miljö, Office 2016 inklusive Outlook.
-Erfarenhet av administration av AD och övergripande kontohantering (skapa och ändra konton).
Meriterande om du har erfarenhet av:
-VMware (administration, kontohantering)
-Felsökning av PC hårdvara och kringutrustning som skärmar och skrivare
-Felsökning och managering (Airwatch) av mobila enheter som smartphones, både iPhones, Android och iPad.
-Ärendehanteringssystemet Easit.
För att passa i denna roll tror vi att du trivs med att ta stort eget ansvar samtidigt som du är duktig på att samarbeta med dina kollegor i teamet. Du är van att ge service och support och trivs med att ha digitala arbetsredskap. Du har mycket god social kompetens, är lösningsorienterad, självgående och kommunikativ. Vi tror även att du har ett brinnande intresse för teknik och är nyfiken på att lära dig nya saker.
Vi ser gärna att du innehar B körkort.
Tjänsten kan tillsättas innnan sista ansökningsdatum - Ansök därför redan idag! För mer frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare maria.fjellstrom@arenapersonal.com.
Vi erbjuder
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus
Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn
Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902