Supporttekniker till Visolit

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i en snabbväxande teknikkoncern med högaktuell teknik och massor av humor och skratt på arbetsplatsen? Kul! För detta är precis vad rollen som Supporttekniker hos Visolit erbjuder!😄 Läs vidare!

Din vardag

Arbetsuppgifterna som Supporttekniker hos Visolit innebär att du supporterar deras kunder gällande IT-relaterade problem. Det kan vara allt ifrån kontohantering i Active Directory, administrering av Office 365 och felsökning av datorer, skrivare och mobiltelefoner till mer djupgående problemlösning gällande bland annat nätverk och servrar samt kundernas egna system. Ärendehanteringen sker främst via telefon, mail och ärendehanteringssystemet, med utgångspunkt från Visolits fräscha huvudkontor i hjärtat av Solna. Det kan även förekomma ärendehantering onsite hos kunderna.

Uppdraget hos Visolit bjuder på:

Humor och skratt på arbetsplatsenSpännande kunder och utmaningarProffsmiljö med högaktuell teknikGoda karriärmöjligheter

Vem är du?

Du som är rätt person för den här rollen bör ha något eller några års erfarenhet inom IT-support samt en vilja att lära dig mer och fortsätta utvecklas inom IT. Du bör ha viss vana av att arbeta med ärendehantering i Windowsmiljö, erfarenhet av bland annat Active Directory och Office 365 samt en strävan att ständigt leverera service i världsklass!

Ansökan

Har du frågor eller funderingar får du gärna höra av dig till Emma Schillerström (emma.schillerstrom@wiseit.se). Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mail då vi värnar om din personliga integritet. Du kan läsa mer om hur vi behandlar personuppgifter enligt GDPR i Wise Group-koncernens policy för behandling av personuppgifter.

Välkommen med din ansökan!


Passar vi dig?

Visolit är en snabbväxande teknikkoncern som har en geografisk närvaro över hela Norden, en partner för hybrida molntjänster och digital transformation. Detta innefattar ett tjänsteerbjudande inom konsulttjänster, säkerhet, integreringar och produkter. Vårt motto är "Every challenge needs a partner". Detta innebär att, oavsett vilka IT-utmaningar som kunden står inför ska Visolit vara partnern man föredrar. Detta gäller både teknikutveckling, digitalisering och resan till molnet. Vi tror på potentialen i att omfamna och dela kunskap, styrkan i att uppnå gemensamma mål, och möjligheterna som kommer med förändring och utveckling.

Kontaktpersoner på detta företaget

Alexander Tonelli
0702186226
Lilian Westin
073 521 65 16
Alexander Tonelli
0702-186226
Catharina Skoog

Julian Firpo
073-5216527
Lilian Westin

Cindy Kristensson
040-6601116
Josefin Roxvall
0735216577
Mathias Gyllander
0735216588
Jonas Larsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wise IT AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 september 2020
  • Ansök senast: 9 oktober 2020

Besöksadress

Kungsgatan 20, Göteborg
None

Postadress

Box 22109
Stockholm, 10422

Liknande jobb


24 december 2024

23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024