Supporttekniker/Helpdesk!

Arbetsbeskrivning

Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag. Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. För uthyrning till kund inom statlig myndighet söker Proffice nu en supporttekniker/helpdeskmedarbetare som skall ge stöd till anställda vid företaget. Detta görs bland annat via en service desk. Arbetet i service desk sker med hjälp av telefon och fjärrstyrning. Till din hjälp har du ett ärendehanteringssystem för dokumentering av ärenden samt kvalitetsuppföljning. För uppdraget som supporttekniker söker vi dig som är en bra problemlösare och har omfattande kunskaper kring datorer, nätverk, operativsystem och vanligt förekommande programvaror. Du skall vara serviceinriktad med ett trevligt uppträdande mot våra kunder. Vi ställer krav på gymnasieutbildning samt goda kunskaper i engelska och erfarenhet från serviceinriktat arbete. Uppdraget startar ganska omgående, runt den 15/7 och tjänsten kommer tillsättas så snart vi funnit en lämplig kandidat. Uppdraget pågår minst tom september-08 Du söker tjänsten via vår hemsida. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller vanlig post.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010