OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nya medarbetare i rollen som supporttekniker/Service Desk, med placering i Stockholm.
Du kommer bli uthyrd som konsult via oss på DJV, men tillhöra vårt härliga gäng som projektanställd med tillgång till alla våra interna träffar.
Våra kunder ställer höga krav på sina anställda och på de konsulter som representerar dem. I gengäld får du arbeta med varierande uppgifter med goda möjligheter till egen utveckling.
Du behöver:
• I varje givet ögonblick vara svaret på kundens problem, vilket i den här rollen innebär:
• Kunna behålla lugn och fokus i stressiga situationer
• Tycka om att arbeta i en serviceroll med allt vad det innebär
• Vara flexibel och ha intresse av att lära nytt
• Tycka om att arbeta i team och nå givna mål tillsammans
• Förmåga att identifiera kundens problem och kunna sätta det i ett större sammanhang, för att hitta bästa lösningen
• Kunna ge oöverträffad service – kundnöjdhet är A och O i kundens leveranser
Du behöver även:
• Ha baskunskaper i ITIL (Incident, Problem, Request & Change)
• Förståelse av SLA:er och vad det innebär
• Ha goda kunskaper i svenska och engelska – i så väl tal som skrift
• Ha kunskap om Officepaketet, Office365, gärna Windows 10 samt mobila enheter
• Gärna erfarenhet av liknande roll
• Kunna starta med kort framförhållning och arbeta heltid måndag - fredag enligt schemaläggning.
Meriterande:
Flera års erfarenhet av rollen som supporttekniker eller inom service desk samt ha en teknisk bakgrund
OBS! Intervjuer sker löpande.
Startdatum: Enligt överenskommelse
Längd: Projektanställning 6 månader, därefter möjlighet till anställning hos kunden.
Plats: Stockholm
Arbetstid: 100%
Språk: Svenska & Engelska