OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag. Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. För uthyrning till kund inom statlig myndighet söker Proffice nu två Spporttekniker/Servicearbetare som skall ge stöd till anställda vid företaget via en service helpdesk. Arbetet i service desk sker med hjälp av telefon och fjärrstyrning. Till din hjälp har du ett ärendehanteringssystem för dokumentering av ärenden samt kvalitetsuppföljning. Du kommer att arbeta i service desk och ha telefonkontakt med användare under hela arbetsdagen vilket innebär att du ska tycka om att arbeta via telefon. Du som söker måste ha tidigare erfarenhet av it-support/helpdesk. För att din ansökan ska kunna behandlas måste du redogöra tydligt för dina tidigare erfarenheter, utbildningar och datakunskaper i din ansökan. Ange vilka mjuk och hårdvaror du arbetat med! Tjänsten omfattar heltid, dagtid måndag till fredag med start januari. Uppdraget kommer att pågå 3 månader med eventuell förlängning. För uppdraget söker vi dig som är en bra problemlösare och har omfattande kunskaper kring datorer, nätverk, operativsystem och vanligt förekommande programvaror. Du skall vara serviceinriktad med ett trevligt uppträdande mot våra kunder. Vi ställer krav på gymnasieutbildning samt goda kunskaper i engelska och erfarenhet från serviceinriktat it-arbete. Du ska tycka om att arbeta med telefonen som arbetsredskap. Uppdraget startar i januari. Intervjuer och tillsättning kommer dock att ske löpande. Du söker tjänsten via vår hemsida. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller vanlig post.