OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Avanza Bank Jurek Bemanning söker för Avanza Banks räkning engagerade medarbetare till branshens bästa kundsupport.Avanza Bank - Spararnas bank växer snabbt och söker nu nya ambitiösa, duktiga medarbetare som vill vara med att föra Avanza framåt. Tjänsten Kundsupporten växer snabbt och består idag av ett kunnigt och kul gäng på 25 personer.Kundsupporten sköter den dagliga kontakten med kunder och kontakterna sker främst via telefon och mail.Det rör sig om allt från komplicerade frågor gällande Tradingapplikationer och försäkrings- och pensionsprodukter till vanligare frågor om Avanza hemsida och kundernas värdepapper.Arbetsuppgifterna är mycket varierande och du kommer att få kunskaper om och utvecklas inom Avanzas alla spännande områden.Hos Avanza står kunden alltid i fokus och företaget strävar efter att alltid vara branschens bästa kundservice! Lämplig bakgrund Viktiga egenskaper för detta arbete är: .grundläggande ekonomisk utbildning eller motsvarande .stort intresse för aktiemarknaden . serviceinriktad Det är meriterande om du har erfarenhet från att arbeta med kundsupport samt att du har säljvana.Då du blir företagets röst utåt är det viktigt att du tycker om och kan kommunicera med kunder.Eftersom vi arbetar i många olika system ställs det krav på datorvana och teknikintresse samt att du är en problemlösare. Viktiga personliga egenskaper för att passa in på Avanza och denna tjänst är att du är stresstålig, flexibel och har förmågan att samarbeta både med din egen grupp samt med övriga grupper inom bolaget.Till detta älskar du förstås kundservicearbetet! Registrerar ditt CV och brev på www.jurekbemanning.se Rekrytering och intervjuer sker löpande - anmäl ditt intresse idag.