OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du ett meriterande uppdrag där du kan utvecklas i din supportroll? Är du en pedagogisk problemlösare som har lätt för att samarbeta? Då är det här tjänsten för dig!
Beskrivning
Perido söker nu en supporttekniker för uppdrag hos vår kund. Kunden är en viktig myndighet som jobbar med fokus på både generella och individuella frågor kring svenskars privatekonomi. Myndigheten har flera kontor runt om i landet, och just den här tjänsten är placerad i centrala Stockholm.
I denna meriterande roll jobbar du med att ge support på plats. Här får du bland annat möjlighet att hantera ärenden gällande Windows 7, Officepaketet, skrivare, videokonferenssystem, behörighetsadministration och mycket annat! Vi tror att du som skulle passa perfekt i detta uppdrag är en serviceinriktad person med ett genuint IT-intresse och någon tidigare erfarenhet av liknande uppgifter. Du är en social och en pedagogisk person som kan förklara problem och lösningar ? oavsett användarens kunskapsnivå. Dessutom är det viktigt att du är duktig på att samarbeta och att du har lätt för att ta ansvar. Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
-Gymnasial utbildning
-Erfarenhet av liknande IT-arbete
-Ansvarskänsla
-Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Omfattning och tillträde
Tillträde i januari. Heltid, tillsvidare.
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 9639DB i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
9639DB
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se