OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Position Green.
Om företaget:
Position Green är inne i en stark tillväxtfas och söker nya kollegor till sitt team i Stockholm. Genom deras digitala plattform för insamling, analys och rapportering av hållbarhetsdata är deras mission att göra sina kunder till Champions of Sustainability - samtidigt som de förstärker sin affär, långsiktiga överlevnad och viktiga bidrag till en hållbar planet. Position Green Platform består av bland annat utvecklare, miljövetare, samhällsvetare och ingenjörer - alla med samma mål att fortsätta bygga det ledande SaaS-bolaget inom hållbarhetsrapportering tillsammans med sina kunder.
Arbetsuppgifter:
I rollen som Sustainability Platform Manager har du en övergripande Customer Success-funktion och är ytterst ansvarig för att dina kunder får ut maximalt värde av den plattform och tjänst som tillämpas. Du har en central funktion i att stötta dina kunder i uppstartsfas och onboarding av plattformens tjänster, och vidare vara deras primära kontaktperson för framtida utveckling. Du arbetar både produkt- och kundnära, då stor del av ditt fokus ligger på att göra behovsanalyser å kundens vägnar för att hjälpa dem att utnyttja plattformen på bästa möjliga sätt. Utöver löpande rådgivning och ansvar för egna kundprojekt samarbetar du med andra interna IT-partners och säljare för att omvandla en skräddarsydd lösning av plattformen som passar respektive kunds önskemål och behov.
• Ansvara för onboarding av plattformen tillsammans med nyförvärvade kunder
• Projektleda kundens önskade vidareutveckling av plattformen i samråd med interna kontaktytor
• Agera kontaktperson för kunder och fylla Customer Sucess-roll
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Relevant eftergymnasial utbildning
• Tidigare erfarenhet av liknande arbete så som säljare, projektledare, customer success manager eller management konsult.
• Obehindrad i svenska och engelska, tal och skrift
För att passa i rollen ser vi att du är en kommunikativ och pedagogisk person som ser utmärkt service och bemötande som en självklarhet. Vi tror att du är en strukturerad och relationsskapande person med stark integritet, som drivs av att skapa värde för de människor du kommer i kontakt med. Avslutningsvis ser vi att du är en socialt orädd person och att du känner dig genomgående trygg i de sociala sammanhang och dialoger du ställs inför.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: sustainability platform manager, customer success, management, kundansvar, saas, heltid, projektansvarig, saas, project manager, heltid, Stockholm
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund