Svea Work söker nu en verksamhetsansvarig

Svea Work söker nu en verksamhetsansvarig

Arbetsbeskrivning

Företagsbeskrivning
Svea Work är ett bemanning- och rekryteringsbolag som främst har vård i fokus, med mål och ambition att erbjuda vårdsektorn den kompetens som behövs. För att möta marknadens efterfrågningar så bygger vi vidare för att erbjuda tjänster inom tjänstemannasektorn.
Vår vision
Svea Works vision är att bistå med jämlik vård och omsorg samt ett bättre socialt arbete. Genom att erbjuda bemanningslösningar av kvalificerad vårdpersonal ger vi samhällets vårdaktörer utrymme att fokusera på sina mål och kärnverksamhet – att erbjuda kvalitativ vård till de som är i behov.
Svea Works ambition är att på så sätt bidra till ett mer hållbart samhälle.
Låt oss tillsammans öka tillväxten och ge både patienten, kunden samt verksamheten rätt insats i rätt tid för att minimera väntetider och arbetsbelastning pga. underbemanning.
Vi är en del av Svea Partners:
Tillsammans bygger vi välfärden!
Om tjänsten
Svea Work söker nu en driven och målinriktad verksamhetsansvarig som vill vara med att utveckla men har kärleken kvar till att bemanna och rekrytera.
Arbetsuppgifter
Som verksamhetsansvarig kommer du att leda och utveckla Svea Work där du rapporterat till VD, samtidigt som du kommer ha en fot med i den operativa verksamheten.
Till en början så kommer du även att ha en konsultchefs arbetsuppgifter inom bemanning och rekrytering av sjuksköterskor och undersköterskor, där du har personalansvar, kundansvar samt ansvarar för försäljning till kund. Du kommer även jobba med att bearbeta in nya kunder till verksamheten.
I bemannings och rekryteringsprocessen så ingår bl.a annonsering, urval, intervjuer samt uppföljning av uppdragen. Som konsultchef har du personalansvar vilket innebär avtalsskrivning, medarbetarsamtal och lönesättning mm, samtidigt som du skapaförtroende och goda relationer till våra kunder och konsulter.
Arbetet är omväxlande med olika förfrågningar på spännande uppdrag.
Kvalifikationer
Rollen som verksamhetsansvarig kräver att du är serviceinriktad, affärsorienterad samt ka jobba självständigt. Du klarar av att växla mellan uppgifter i högt tempo samtidigt som du är strukturerad och organiserad. Vidare är du bra på att bygga och bevara långsiktiga relationer samt att bidra till en positiv arbetsplats.
Som person kan du uttrycka dig väl i tal som i skrift.
Det är meriterande om du har erfarenhet från rollen som konsultchef eller erfarenhet från vårdsektorn.
Personliga egenskaper
Som person är du målmedveten, produktiv samt drivs av att bygga nya relationer. Du har ett stort intresse för sälj- och affärsinriktad företagskultur med kunden i fokus.
Ansökan
Du söker tjänsten via jobb@sveawork.se. Vänligen bifoga aktuellt CV, personligt brev samt minst två referenser när du skickar in din ansökan. Urval sker löpande och du kan komma att få besked på din ansökan innan ansökningstiden gått ut.
Lön
Fast
lön + provision
Tillsättning
Omgående/flexibelt
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Svea Work Kista
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 mars 2021
  • Ansök senast: 16 april 2021

Postadress

Knarrarnäsgatan 13
Kista, 16440

Liknande jobb


25 november 2024

22 november 2024

Operativ säljansvarig

20 november 2024

Operativ säljansvarig

20 november 2024