OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Letar du efter nya roliga utmaningar och en ytterligare erfarenhet inom din arbetskarriär? Svea Work söker nu en ny koordinator till vårt team i Göteborg. Här får du möjlighet tillsammans med befintligt team, lägga grundstenen till vår fortsatta tillväxt och tillsammans fira våra gemensamma resultat.
Tidsperiod: start 1/10 eller 1/11
Arbetstider: 8-17
Arbetsuppgifter
Du kommer ha en stor variation i ditt arbete. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara framtagande av platsannonser, referenstagning, avtals-, tid- och lönehantering, koordinering av nya sökanden i vårt CRM-system samt stötta upp konsultchefer i befintligt arbete. Arbetet är till stor del administrativt varför du behöver vara noggrann, strukturerad och självständig i ditt arbete.
Om dig
Du som person behöver vara självständig, strukturerad och ha en god initiativförmåga. Viktigt att du har en bra kommunikation, serviceinriktad och fokuserad på att ha ett bra samspel med dina kollegor. Det är meriterande om du har arbetat i CRM-systemet RecMan sedan tidigare. Det är viktigt att du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift, samt att du är tydlig i ditt arbete och är prestigelös.
Svea Work
Svea Work är en del av Svea Partners koncernen och är ett rekryterings-och bemanningsföretag som arbetar tillsammans med våra uppdragsgivare och medarbetare för att hitta rätt person för rätt uppdrag. För oss på Svea Work är det betydelsefullt att göra skillnad och bidra med samhällsnytta. En del av resultat skänker Svea Work till Svea Foundation som i sin tur hjälper ensamstående föräldrar och barn.