OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SVEAB, Svenska Entreprenad i Mälardalen AB, är ett av Sveriges större anläggningsföretag med ca 1.150 MSEK i omsättning och ca 250 medarbetare. SVEAB utför byggrelaterade tjänster inom Anläggning och Järnväg. Vårt huvudkontor finns beläget i Sollentuna. Besök gärna vår hemsida för mer information om företaget www.sveab.se
Vi söker en Receptionist med huvudansvar för reception och växel. Tjänsten är ett vikariat på ca ett år och är placerad i Sollentuna fram till 1 juni då vi flyttar till nya lokaler i Solna.
Arbetsuppgifter:
I den här tjänsten kommer du tillsammans med resten av vår administration ge bra service till externa och interna personer, vara vårt ansikte utåt samt även hantera leverantörsfakturor. Din huvudsyssla är att ansvara över företagets reception innebärande att ta emot inkommande telefonsamtal, besökare, bud, ge information till kunder och medarbetare, posthantering, ankomstregistrering av leverantörsfakturor, inköp av bl a kontorsmaterial, hålla rent och snyggt i gemensamma utrymmen. Du kommer att vara behjälplig med rese- och hotellbokningar, dokumenthantering, kopiering, insortering samt olika administrativa kontorsrelaterade uppgifter där behov finns.
Kvalifikationer:
Vi söker Dig som har en ekonomisk gymnasieutbildning och har några års relevant arbetslivserfarenhet. Har du arbetat med Agresso är det en merit.
Som receptionist hos SVEAB är det viktigt att du är välvårdad, har servicekänsla och är stresstålig. Du pratar flytande svenska och har goda kunskaper i engelska. Du är en glad och social person som trivs att arbeta med administration. Naturligtvis är du van användare av Officepaketet framförallt Word och Excel. Du tar eget ansvar, kan arbeta självständigt och tillsammans med övriga kollegor. Samarbete och flexibilitet är viktigt i vår organisation.
Omfattning och tillträde:
Tjänsten är en heltidstjänst och är ett vikariat på ca ett år. Tillträde 1 maj eller enligt överenskommelse.
Vad kan företaget erbjuda dig?
Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter i ett ungt, modernt och utvecklande företag. Du får stor frihet under ansvar och får verka i en platt organisation med korta beslutsvägar.
Välkommen med din ansökan.
Tjänsten söker du genom att skicka din ansökan till marie.barneman@sveab.se Bifoga ditt personliga brev tillsammans med din CV. Märk ansökan Receptionist.
Urval och intervjuer kommer genomföras löpande under ansökningstiden, sista ansökningsdag är den 28 mars 2014.