Svensk-Norsk kundservicemedarbetare för företag inom modebranschen

Arbetsbeskrivning

Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi
erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance
grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 62 länder med mer än
185.000 anställda på 270 kundservicecenter. Som en del av Teleperformance-gruppen består
Teleperformance Nordic AB av 7 kontor i Norden med 1500 anställda. För mer info besök www.
teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com .



Teleperformance i Göteborg söker nu efter svensk-norsk kundservicemedarbetare.

Är du intresserad av kläder och mode? Gillar du att jobba med service? Är du flytande i både svenska och norska?

Då är denna tjänst något för dig!

Vad gör man som svensk-norsk kundservicemedarbetare?
I rollen som kundservicemedarbetare kommer du att hjälpa svenska och norska kunder över telefon med de frågor och ärenden de har i samband med att handlat i vår kunds butiker eller Online. Det kan vara frågor rörande sortiment, kvalitet, reklamationer, ordar mm. Vi hjälper kunderna över telefon och mail. Att överträffa våra kunders förväntningar är vårt mål varje dag. 

Vem trivs här? 
Du som har stort intresse av kläder och mode samt tycker om att jobba med service kommer att trivas bra i rollen som kundservicemedarbetare hos oss. Har du tidigare arbetat i exempelvis klädbutik eller kundservice, så har du rätt förutsättningar för att göra ett bra jobb. Du som har en god pedagogisk förmåga, uppskattar att arbeta självständigt och kommer med egna initiativ kommer att passa perfekt för den här tjänsten. 

Det är viktigt att du talar och skriver svenska, norska och engelska obehindrat. Eftersom du dagligen arbetar i olika IT-system har du goda datakunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system och tekniska lösningar.

Vad erbjuder vi?
Du arbetar i nära samarbete med kollegor där alla hjälper alla. Vi har erfarna coacher och teamledare på plats för att underlätta ditt arbete och finnas till hjälp för att både svara på frågor och stötta i arbetet. Du sitter i ett öppet kontorslandskap i fräscha lokaler beläget i centrala Göteborg.

Tjänsten som kundservicemedarbetare är på heltid, tillsvidare och startar den 6 juli med två veckors betald utbildning. Arbetstiderna kommer att variera men huvudsakligen förlagda till kontorstider mån-fre.

Att arbeta på Teleperformance?
Teleperformance är världsledande inom vår bransch och här har du möjligheten att knyta värdefulla kontakter med många välkända varumärken och företag. Varje år genomför vi interna traniee program där du som är intresserad av ledarskap och utveckling har möjlighet att söka en plats för att ta nästa steg i din karriär. 

Vi är ca 300 anställda på Teleperformance i Göteborg och här är gemenskapen central. Vi har förmåner som friskvårdsbidrag och rikskuponger och varje år arrangerar vi bland annat fotbollsturneringar och sommar-/julfester för att det ska vara roligt att gå till jobbet!

Låter detta intressant?

Välkommen in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Lindgren, 0703543040, Emma Lagerbielke, 0708 55 54 79,

Maria Lindgren, maria.lindgren@se.teleperformance.com
0703543040
Maria LIndgren

Maria Lindgren
0703543040
Maria Lindgren, Recruiter
0703-543040
Maria Lindgren, recruiter
maria.lindgren@se.teleperformance.com
Maria Lindgren
maria.lindgren@se.teleperformance.com
Jessica Rundgren

Maria Lindgren, maria.lindgren@se.teleperformance.com

Maria Lindgren, Rekryterare
+46 703 54 30 40

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • 100%. Tillträde: 2015-07-06 tillsvidareanställning
  • Publicerat: 15 juni 2015

Besöksadress

Aröds industriväg 66
GÖTEBORG

Postadress

Masthuggstorget 3
Göteborg, 41463

Liknande jobb


25 november 2024