Svensk- och dansktalande supportmedarbetare till Varbi

Arbetsbeskrivning

Älskar du att hjälpa andra och kan prata både svenska och danska? Då kan du vara vår nästa supportmedarbetare!
 

Arbetsuppgifter
Vi är kända för att ha en väldigt bra support och det vill vi fortsätta att ha samtidigt som vi vill uppfylla vårt mål som är att leverera support i världsklass.

Nu hoppas vi att du vill vara med och bidra till att vi når vårt mål och bidra till att vi fortsätter ha en väldigt bra support. 

I rollen som supportmedarbetare på Varbi kommer du arbeta med att ge våra kunder den bästa supporten och vägledning samt stöd i hur de arbetar mest effektivt i vårt rekryteringssystem. Du kommer också få guida kandidater i deras jobbsökande i Varbi. Du blir en del av vårt fantastiska Customer Care team som alla arbetar med kundrelationer och kundnöjdhet på olika sätt. 

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innebära: 

- Att ge support i världsklass på både telefon och mail
- Dokumentation och uppföljning
- Rapportering av förslag från kunder via supporten till PO (produktägaren)
- Tillsammans med övrig organisation fortsätta att utveckla och förbättra vårt rekryteringssystem

 

Om dig
Vi söker dig som är social, serviceinriktad, noggrann, omtänksam och lösningsfokuserad.

Vi ser gärna att du har en högskoleutbildning eller några års erfarenhet av att arbeta med kundservice eller support. Vi tror också att du är kunnig på datorer och har lätt för att lära dig nya system. Det är ett krav att du talar och skriver flytande svenska samt att du har mycket goda kunskaper i danska, både i tal och skrift. 

 

Om oss

Vi på Varbi är idag ungefär 22 medarbetare och de flesta av oss arbetar på huvudkontoret i centrala Trollhättan, men vi har också kontor i centrala Stockholm, Oslo, Utrecht och Palo Alto. Varbi utvecklar sedan 13 år tillbaka ett av Skandinaviens ledande rekryteringsverktyg, och bland de cirka 500 kunderna hittas bland annat Sveriges största arbetsgivare, Sveriges största kommun, Sveriges ledande universitet och Nordens största nöjespark. Vi tror på att det är viktigt att vara ett härligt team och att ha roligt på jobbet – och det hoppas vi att du gillar!

 

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Varbi AB,
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 oktober 2020
  • Ansök senast: 23 november 2020

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024