Svensk- och engelsktalande kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Är du en glädjespridare som är en stjärna på service och kundnöjdhet? Har du erfarenhet från en roll inom kundtjänst och söker dig till en engagerad och energifylld arbetsplats? Är du även flytande i det svenska och engelska språket Då är det dig vi söker!
Om rollen
Kundserviceavdelningen består av ett gäng flitiga, glada och hjälpsamma hjältar som brinner för service och tillsammans med resten av företaget säkrar bolagets frammarsch på diverse spännande marknader. Din uppgift är att säkra orderhanteringen och att ge varje kund riktigt bra service. Tjänsten är på 100% med arbetstider måndag - fredag 8-17 på plats på kontoret.
Dina arbetsuppgifter
Bearbeta kundärenden enligt rutin i företagets olika system
Besvara inkommande kundärenden via samtal och mejl

Om dig
För att trivas i rollen ser vi att du har arbetat med service och kundkontakt tidigare. Du kommer att arbeta på den engelska marknaden och även stötta upp på den svenska marknaden. Detta innebär att du behöver tala och skriva flytande engelska och svenska. Det är viktigt att du är engagerad, driven och en teamplayer. Som person är du ansvarsfull, noggrann, service- och lösningsorienterad samt en glädjespridare som trivs i ett högt arbetstempo.
Kvalifikationer
Tidigare erfarenhet av kundbemötande (butik, event, sälj, kundservice etc).
Serviceinriktad
Problemlösande
Kommunikativ
Flexibel
Systemvana och kvick vid tangentbordet
Du talar och skriver obehindrat på engelska samt svenska

Arbetstider, tillträde och omfattning
Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag med start så snart som möjligt på plats på kontoret. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund på sikt.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryterande konsultchef på madeleine.ranstrom@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
“We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 november 2024
  • Ansök senast: 27 april 2025

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024