OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bliv en del av vårt remoteteam som Svensk & Finsktalande Kundservicemedarbetare
Älskar du att hjälpa människor och kan du tala både svenska och finska flytande? Då kan du vara den vi söker! Gå in på Responda Group för att upptäcka mer om oss och vår företagskultur.
ArbetsbeskrivningVi på Responda Group söker en Svensk & Finsktalande Kundservicemedarbetare som kan bidra med god kundservice, positivitetoch noggrannhet i vårt växande team. Vi erbjuder en varierande arbetsmiljö där du dagligen kommer att göra skillnad för våra kunder. Din anställning inleds med en introduktion på plats på något av våra kontor antingen i Haparanda eller Östersund, där du efter introduktionen arbetar från ditt hem.
Dina arbetsuppgifter inkluderar Hantera inkommande samt utgående samtal och e-post på både svenska och finska.
Säkerställa en hög servicenivå genom att vara lyhörd och lösningorienterad i kundsamtal.
Arbeta nära dina kollegor för att gemensamt uppnå och överträffa uppsatta mål.
Vem är du? Har en utmärkt förmåga att kommunicera på både svenska och finska i såväl tal som skrift.
Trivs i ett snabbt föränderligt arbetsklimat där samarbetsförmåga, punktlighet och noggrannhetär viktigt.
Är självständig i ditt arbete samtidigt som du är en teamplayer.
Har tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice eller kundtjänst, vilket är meriterande men ej ett krav.
Har en gymnasial utbildning
Har möjlighet att arbeta från ditt hem.
Anställning och ansökan
Tjänsten är en behovsanställning. Arbetstiden är förlagd under vardagar inom kontorstid, dock med viss flexibilitet.Vi tror på långsiktiga relationer och utvecklingsmöjligheter inom företaget. Skicka in din ansökan bestående av CV och personligt brev där du berättar varför du är den perfekta personen för denna roll.
Om Responda GroupOm Responda GroupResponda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
I rekryteringsprocessen har vi valt att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanber oss därför kontakt med sådana.