Svensk och norsktalande kundservicemedarbetare till Vinden

Svensk och norsktalande kundservicemedarbetare till Vinden

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av att leverera service i världsklass? Sporras du av möjligheten att bli nyckelspelaren i en växande start-up? Känner du dig redo att utmana en traditionell förvaringsbransch och förenkla människors vardag? Välkommen att läsa vidare!

Om Vinden
Vi på Vinden tycker att städer ska vara utformade för människor, inte förvaring. Därför utmanar vi den traditionella förvaringsbranschen och hur vi nyttjar ytan i våra hem och storstäder. Vi erbjuder våra kunder känslan av att ha ett lättillgängligt, obegränsat förråd i fickan. Kunden sköter allt i sin app. Vi hämtar, förvarar och kör tillbaka de saker du behöver med snabb leverans. Smart förvaring helt enkelt. Vi förvarar idag över 20 000 saker åt 700+ kunder. Siffror som snart kommer dubbleras. Denna tillväxt ihop med vår ambition om en servicenivå i världsklass förutsätter att vi rekryterar dig som älskar service och problemlösning. Läs mer på www.vinden.com (http://www.vinden.com/)

Om rollen

Sedan dag ett har Vinden lagt mycket kärlek i att göra kunderna nöjda med tjänsten. De förvarar människors ägodelar och det förutsätter att kunderna upplever ett starkt förtroende. Utan det förtroendet skulle Vinden inte existera. Rekommendationer från nöjda kunder är en stor del av förklaringen bakom tillväxt så därför försöker Vinden alltid överträffa förväntningarna, även när saker inte går som planerat. Du kommer i rollen jobba med att…

- Besvara inkommande samtal, mejl och chatt och arbeta kontinuerligt med att automatisera, effektivisera och förbättra kundresan.
- Bidra till produktutveckling och marknadsföring genom att internt skapa insyn i kundens frågeställningar, upplevda svårigheter och komplimanger.


Vi söker dig

- Med en magisk känsla för kundservice
- Meriterande om du har erfarenhet inom kundtjänst, försäljning eller liknande
- Som är engagerad, nyfiken och ser varje kunds unika behov
- Talar norska, svenska och engelska, i både tal och skrift


Vi tror avslutningsvis att du ser långsiktigt på denna möjlighet och vill vara med på Vindens tillväxtresa!

Du erbjuds

- Möjlighet att jobba flexibelt hemifrån eller från kontor centralt i stan eller Kungsängen
- Entreprenörsdriven verksamhet med utvecklingsfokus där du uppmuntras att bidra med dina tankar och idéer
- Stora utvecklingsmöjligheter internt
- Vara med från början på en otroligt spännande tillväxtresa.


Praktisk information
Start: Omgående
Arbetstider: 9-18 vardagar (40h/vecka)
Plats: Flexibelt. Kontor finns på Grev Turegatan och i Kungsängen

I den här rekryteringsprocessen samarbetar Vinden med The Wofi. Frågor om tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare amanda@thewofi.se. Vi tillämpar ingen sista ansökningsdag utan kommer att hålla intervjuer löpande. Vi uppmanar dig därför att visa ditt intresse redan idag i och med att tjänsten kan komma att tillsättas omgående!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Wofi AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 februari 2022
  • Ansök senast: 24 juli 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024