Svenska kundtjänstmedarbetare på extra basis

Svenska kundtjänstmedarbetare på extra basis

Arbetsbeskrivning

Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 2 000 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 75 000 kvm stora lager, med över 35 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag. I Göteborg ligger Campus Jollyroom, här finns ett stort nybyggt kontor, flera moderna lager, showroom för våra kunder samt gym och restaurang för våra medarbetare. Vi har även ett kontor i Umeå samt en fysisk butik i Stockholm Kungens Kurva. Vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget 500 fantastiska medarbetare, 300 medarbetare arbetar på heltid och resterande på behovsbasis. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden har vi nu påbörjat expansionen in i Europa. På sikt skall Jollyroom bli den ledande aktören inom barn- och baby på nätet i Europa. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.

Jollyroom växer snabbt och vår teamstarka kundserviceavdelning behöver nu förstärkning på den svenska marknaden för att kunna ge absolut bästa service och överträffa våra kunders förväntningar.
Genom att bli en del av vårt serviceteam är du med och bidrar till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen.

Vi letar efter dig som drivs av att arbeta målinriktat med kunden i främsta fokus. Du är god kommunikativt och tillsammans med vårt härliga svenska team arbetar du lösningsorienterat för att på bästa sätt hjälpa våra kunder. Du har troligtvis en annan huvudsaklig sysselsättning och vill arbeta 2–3 dagar per vecka. Under sommar- och julsäsonger finns det möjlighet att jobba mer.

Vi tror att du:
- Talar svenska obehindrat, såväl tal som skrift
- Är van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke
- Drivs av att hjälpa människor
- Meriterande med erfarenhet av kundservice inom e-handel

Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att löpande möta våra kunder via telefon, email, chatt och sociala medier. Det dagliga arbetet kommer även innefatta reklamationsärenden. Tillsammans med övriga i serviceteamet kommer du också att vara med att arbeta med att utveckla Jollyroom till att bli ledande på service.

Vi på Jollyroom erbjuder dig ett arbete i en entreprenörsdriven verksamhet där utvecklingstakten är hög. Här finns goda karriärmöjligheter i en pulserande miljö.

Information om tjänsten:
-Start: Omgående
-Omfattning: Visstidsanställning baserat på behov, i dagsläget 2–3 dagar per vecka. Under sommar- och julsäsonger finns möjlighet att jobba mer.
- Arbetstider: måndag-fredag 8–17 samt 1–2 söndagar per månad
- Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
- Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111, eller på distans (innanför Sveriges gränser). Upplärning sker på kontoret i Göteborg under cirka en vecka (vi står för hotellkostnaden).
- Vid frågor kontakta: Sanna Nyman Alenäs, via sanna.nyman.alenas@jollyroom.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jollyroom
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juli 2022
  • Ansök senast: 8 augusti 2022

Liknande jobb


Administratör

Administratör

21 november 2024

1 st line support till ekonomi

1 st line support till ekonomi

21 november 2024

21 november 2024