OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretaget idag. Har du ett stort bilintresse och behärskar Svenska och Engelska flytande och har en god förståelse för andra nordiska språk? Då är detta jobbet för dig. I din roll som kommunikatör kommer du främst att arbeta med att svara på inkommande samtal samt även att hantera inkommande kundärenden via mail, fax och brev. Det kommer vara varierande frågor rörande bilmodeller, var närmaste verkstad ligger, reservdelar, garantier, samt att ge den bästa möjliga servicen. Du kommer att genomgå en grundlig internutbildning för att lära dig allt om uppdraget. Du kommer att sitta i Teleperformance lokaler som är belägna i centrala Stockholm. Krav är att du har utmärkt kommunikativ förmåga på svenska och engelska i både tal och skrift. Då kundservicen hanterar alla nordiska språk är kunskaper i norska/danska eller finska meriterande. Vi ser gärna att du har erfarenhet av kundservice sen tidigare men det är dock inget krav. Vi ser att du är en ansvarfull person som inte är rädd för att ta för sig. Vi söker dig som är: - serviceminded och har god problemlösningsförmåga - kommunikativ och lyhörd - initiativrik samt lätt för att samarbeta - bilintresserad, gärna med god tekniskt kunskap om bilar - har viss data- och internetvana Startdatum: Omgående
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman