OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretaget idag. Vi utökar vår nordiska support för Apple och söker just nu dig som är Svensk/Engelsktalande och som vill bli en del av vårat härliga och duktiga nordiska kundserviceteam på Apple! Vi erbjuder dig: *Arbete med en av världens mest prestigefyllda och attraktiva varumärken. *Arbete tillsammans med ett ungt och härligt team, centralt i Stockholms innerstad. *Bonussystem Du kommer att få en gedigen utbildning under en månads tid men även kontinuerligt för att ge dig de bästa förutsättningarna att ge förstaklassig effektiv support. Apple är ett företag som genom sin design och kvalitet tar en allt större andel av marknaden. Vi söker därför dig som vill arbeta med kundservice och det senaste inom data och Mp3. Uppdraget innebär att ge support via telefon samt över Internet. Supporten vänder sig till Apple Computer s kunder i Norden. Support ges på Apples samtliga produkter såsom iBook, iPod mfl. Vi söker dig som: - talar flytande svenska och engelska då all dokumentation samt utbildning sker på engelska. - har god förståelse för mer än ett skandinaviskt språk. - gillar att ge service och hjälpa andra människor. - har god inlevelse-, problemlösningsförmåga. - är effektiv samt är kommunikativ. Vi ser även gärna att du har ett stort intresse för ny teknik och är en van användare av datorer. Det är meriterande om du har erfarenhet från kundservice men det är inte något krav. Start för uppdraget är 2008-07-14
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman