OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Juhler Services AB
Företagspresentation
Medtronic är ett världsledande företag inom medicinteknik. Företaget erbjuder terapier och produkter som årligen förbättrar och förlänger livet för miljontals patienter världen över och var tredje sekund förbättras ett liv tack vare Medtronics produkter eller behandlingar.
Företaget är centralt beläget för vid Metron i Örestad och har ljusa och trevliga lokaler. Medtronic finns i 120 länder med 38.000 medarbetare. I Danmark är företaget representerat av den nordiska sälj-och marknadsavdelningen, som sysselsätter cirka 100 personer.
Du kommer att ingå i ett team med engagerade kollegor i ett stabilt och dynamiskt företag som fokuserar på kunder och medarbetare. Läs mer på www.medtronic.dk
Tjänstebeskrivning
Du kommer att ingå i ett team med medarbetare från de nordiska länderna och dina ansvarsområden kommer bland annat att vara följande:
•Säkerställa en hög kvalité i kundservicen
•Besvara inkommande samtal och mail från både externa och interna kunder
•Ordermottagning
•Uppföljning och språning av order samt leveransinfornation
•Fakturering
•Koordinering med lager angående leveranser, skeppning, förseningar med mera
•Inmatning och datahantering i CRM-systemet
•Hantera returflöde samt uppföljningar
•Nära samarbete med back office
•Diverse ad hoc uppgifter
Tjänsten är en anställning hos Medtronic på 1 år. Hos Medtronic kommer du att få en arbetsgivare som tar hand om sin personal och det finns möjligheter till utveckling.
Kvalifikationer
Du talar och skriver svenska på modersmålsnivå. Du kan kommunicera på finska, och eftersom engelska är koncernspråk, är det viktigt att du behärskar engelska i tal och skrift. Det är viktigt att du har erfarenhet av affärssystemet SAP. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med kundservice, säljstöd och du har gärna erfarenhet från en internationell organisation.
Egenskaper
Då Medtronics produkter är komplexa är det viktigt att du har lätt för att komma in i nya arbetsuppgifter och van vid att ta till dig ny kunskap. Eftersom du är den första personen som kunderna möter i telefonen eller via mail, är det viktigt att du är professionell, kan kommunicera på många plan och är mycket kvalitets- och servicemedveten.
Du är en lagspelare men kan även arbeta självständigt. Du har en positiv grundinställning och är flexibel och tar initiativ. Du är duktig på att bygga goda kundrelationer och van vid att hantera stressiga situationer. Det är en fördel om du är ambitiös och resultatinriktad, eftersom det kan finnas utrymme för mer ansvar i tjänsten.
Ansökan
Du söker tjänsten via länken nedan. Då vi har ett löpande urval till tjänsten är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Pia Kristensen på telefonnummer +45 33 36 09 44 på TEMP-TEAM i Danmark.
TEMP-TEAM är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och har i över 30 år framgångsrikt rekryterat medarbetare till såväl börsnoterade företag som mindre verksamheter. Vi är en del av en internationell koncern och tillsätter tjänster både inom kollektiv- och tjänstemannasektorn. Läs gärna mer om oss på www.temp-team.se