Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill bli en del av BSHs kundserviceteam som SVENSK/NORSK-TALANDE KUNDSERVICERÅDGIVARE
VARFÖR JOBBA HOS OSS?
• Möjlighet att jobba i ett framgångsrikt företag med vitvaror av hög kvalité
• Spännande och utmanande arbete med ett kompetent team i ryggen
• 50 % hemmakontor
• Årlig bonus efter prestation
• Gedigen introduktion och uppföljning av det dagliga arbetet
• Arbetstiden är förlagd till kontorstid, måndag till fredag
DINA HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER
• Erbjuda service via telefon, e-mail och chat till våra brands: Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau
• Hantera service och reservdelsbeställningar
• Hantera olika typer av frågor från kunder med hjälp av bruksanvisningar, hemsidor och våra interna produktinformationssystem
• Ge information om produkter och tjänster samt vägleda kunder
• Identifiera tekniska problem eller handhavandefel, hitta orsak och erbjuda bästa lösning
DU ÄR EN PERFEKT KANDIDAT OM:
• Du är serviceminded, tycker om att hjälpa människor och kan sätta dig in kundens situation
• Du kan multitaska i stressiga situiationer och ta snabba beslut
• Du har jobbat med kundservice tidigare
• Du behärskar norska flytande och har god förståelse för svenska eller du behärskar svenska flytande och har god förståelse för norska.
• Du kan kommunicera på engelska
• Arbetslivserfarenhet från kundservice är en fördel
NYFIKEN?
För mer information vänligen kontakta, Lina Johansson, lina.johansson@bshg.com
Urval och intervjuer kommer ske löpande, så sök så snart som möjligt
Vänligen skicka ditt CV och personliga brev innan 24 januari 2025
Vi önskar dig välkommen till vårt team!